دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز از برگزاری محفل شعر مقاومت در حمایت از طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام مظفر رجب زاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز در جمع خبرنگاران گفت: امروز مظلومیت مردم مسلمان فلسطین به قدری جانسوز هست که هیچ زبانی توان بیان آن را ندارد و پایان دادن به چنی شرایطی می طلبد که همه مردم جهان به یاری مردم مظلوم غزه بشتابند.

وی ادامه داد: زبان شعر یک موهبت ویژه الهی است که در طول تاریخ ستون های ظلم را به لرزه در اورده است و امروز وظیفه هر شاعر آزاده ای است که به بیان مظلومیت مردم فلسطین پرداخته و واقعیت و ماهیت ناپاک رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی و جنایات هایشان را بر ملا کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تبریز تصریح کرد: حرکت غرور آفرین طوفان الاقصی، آرامش پوشالی صهیونیسم را بر باد داده و بر همین اساس انجمن شاعران اهل بیت علیهم السلام اداره تبلیغات اسلامی تبریز در محفل شعرای آیینی در حمایت از طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به ایراد شعر پرداختند.

حجت الاسلام رجب زاده گفت: در راستای نشر حداکثری محتواهای فرهنگی متناسب با اقدامات و دستاوردهای محور مقاومت و ادای دینی حداقلی نسبت به مظلومیت مردم ستمدیده فلسطین، شعرخوانی های این محفل در قالب محتوای صوتی نیز ضبط و منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha