دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بیمارستان غزه

حوزه/ جامعه روحانیت امامیه هرات حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، جامعه روحانیت امامیه هرات حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه را با صدور بیانیه ای محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین

وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ؛ و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند. (شعراء/۲۲۷)

بار دیگر رژیم خونخوار و کودک کش صهیونیستی دست به جنایت زد و صدها زن و کودک مظلوم و بی گناه فلسطینی را در بیمارستان العمدانی غزه به خاک و خون کشید.

قلب انسان‌های آزاده دنیا اکنون داغدار خون‌های پاک بر زمین ریخته شده کودکان و زنانی است که در این بیمارستان، مفرّ و پناهگاهی برای گریختن از چنگال جلادان غاصب صهیونیست نداشتند.

این رژیم سفاک در سایه حمایت های آمریکا و دیگر مستکبران جهان و سکوت مجامع بین‌المللی بر خلاف تمام قواعد پذیرفته شده جنگی و شعار های حقوق بشری مرتکب جنایتی دیگر شد.

اکنون زمان قیام همه مسلمانان برای نابودی اسرائیل غاصب فرارسیده و بی تردید در این قیام، ابناءالشیطان در برابر امت اسلام به زانو درخواهند آمد.

جامعه روحانیت امامیه هرات، این فاجعه دردناک و اسفبار را به عموم مسلمین جهان بخصوص ملت مظلوم و خانواده های داغدار فلسطینی تسلیت عرض نموده از همه آزادگان و مسلمانان جهان می خواهد که با مال و جان به یاری برادران و خواهران شان در غزه بشتابند.

ما به وعده الهی که انتقام سخت و حتمی از سفاکان است امیدواریم.

اللهم عجل لولیک الفرج
۲۶ مهر/میزان ۱۴۰۲ شمسی
جامعه روحانیت امامیه هرات

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha