دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
غزه

حوزه/ مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم علیه جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیسم در قتل عام غزه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم علیه جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیسم در قتل عام غزه بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یاایها الذین آمنوا ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم
امام المسلمین: «اگر این وحشی‌گری‌ها ادامه یابد، مسلمانان جهان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد»

جنایت ددمنشانه بمباران بیمارستان “المعمدانی” غزه توسط جنگنده‌های رژیم سفاک صهیونیستی و ادامه جنایت‌های گسترده این رژیم کودک کش، علیه زنان، کودکان و غیر نظامیان از هولناک ترین و وحشیانه ترین وقایع عصر ماست که در سایه حمایت های آشکار کشورهای مدعی حقوق بشر، اما ضدبشری و ضداسلام، رقم می‌خورد.

تجربه نشان داده است که اثبات حقانیت و حاکمیت حق، با دادن خون و مقاومت به دست می‌آید. اگر ظالم، زبانی به‌غیراز زبان زور را می‌فهمید، قدرتش را روی خون، ظلم، غصب و ... بنا نمی‌کرد. به لطف حق‌تعالی، جبهه مقاومت روح و روان جنایت‌کاران غاصب را آشقته کرد و با قدرت‌نمایی شگفت‌انگیزی در پرتو توکل به خدا ومقاومت مظلومانه از زندان بزرگ غزه، (به‌عنوان الگوی دیگری از سوی جبهه مقاومت)، افول و نوید فروپاشی اسرائیل جعلی را به جهان عرضه کرد و سبب خیره شدن چشم جهانیان به قدرت الهی‌شان شد.
بر این اساس، جنایات وحشیانه و حیرت‌انگیز رژیم سفاک و کودک کش اسرائیل جعلی که با هدایت و حمایت آمریکای جنایت‌کار و همراهی برخی از دولت‌های غربی و در سایه سکوت تاریک و مرگ بار برخی از دولت‌های اسلامی و عربی صورت می‌پذیرد، چیزی جز تسکین موقت رژیم جعلی و اشغالگران صهیونیست و دولت‌های سازش‌کار نیست.

راهپیمایی، تجمعات، موضع‌گیری، مقالات، یادداشت‌ها و ... مردم دنیا (از هر نژاد و دین و مذهب)، صدای ظلم ستیزانه جسد بی‌جان کودکان شهیدی است که روی دستان و در آغوش مادران مظلوم فلسطین، تشییع می‌شود. اگرچه قتل‌عام بی‌رحمانه و جنون‌آمیز صدها نفری در بیمارستان “المعمدانی” غزه به دست سفاکان صهیونیسم و آمریکا، قلب هر انسان باوجدان را به درد آورد، اما گواه و دلیل بسیار روشنی بر اثبات ادعاهای مردم فلسطین در طول چند دهه غصب سرزمین مادری‌شان بود. این جنایت شگفت‌آور و دفاع شگفت‌آورتر غرب از این جنایات، صدای حقانیت جبهه مقاومت را به گوش جان انسان‌ها رساند و بر دل‌هایشان رسوخ داد.

امروز اجرای نسخه سازش، شرط‌بندی روی اسب بازنده است. خواست قلبی و همسویی مردم تنها قدرت نگه‌دارنده و تقویت کند دولتها است. بشار اسد باوجود آن‌همه فشاری که بر او وارد آوردند، با تکیه‌بر قدرت مردم خود و تکیه‌بر قدرت مقاومت، مدال افتخار قهرمانی جهان عرب را بر گردن آویخت و ماندگار شد. محبوبیت قلبی و قدرت بالا و شگفت‌آور حاج قاسم، سید حسن نصرالله، سید بدرالدین و ...، به علت ایستادگی در برابر آمریکا و حرکت برخلاف جریان سازش بوده است.
هرروز که می‌گذرد، ملت‌ها بیدارتر و دولت‌های ستمگر، دولت‌های منافق، دولت‌های وابسته به نظام سلطه و نیز خود دولت‌های سلطه‌گر جهانی، نزد افکار عمومی بی‌ارزش‌تر و در شیب تندتر افول و سقوط قرار می‌گیرند.

خیرخواهانه و به‌طور ویژه، به دولت‌های کشورهای اسلامی توصیه می‌شود, وقت آن رسیده که همسو با جبهه مقاومت و خواست قلبی مردم کشورتان، در برابر جنایات رژیم غاصب و سفاک اسرائیل جعلی بایستید و گذشته پر از اشتباه و همسوی با جنایت‌کاران غربی را اصلاح و ترمیم نمایید. تبلیغات رسانه‌ای و فشارهای استکبار غربی به سرکردگی شیطان بزرگ، همانند بیت عنکبوتی رژیم صهیونیسم، رنگ‌باخته است. لحظاتی به درونتان برگردید و ببینید که سازش اخیرتان، چه بحران و گیجی فکری و روحی برای شما و همکارانتان به وجود آورده است. بر پایه وعده الهی، آینده را مقاومت و خون به‌ناحق ریخته شده کودکان نازنین فلسطین مظلوم و قهرمان، رقم می‌زند نه کاخ سفید و ... و نه تلاویو.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بار دیگر این جنایت سفاکانه را به‌شدت محکوم کرده و اطمینان دارد که اندیشمندان حوزه و دانشگاه در هدایت بیشتر افکار عمومی و تشریح و تحلیل عمق جنایات و سرانجام آن، نقش ایمانی و انسانی خود را به عالی‌ترین وجه و در اسرع وقت ایفا می‌کنند.
از حوزه‌های علمیه و دانشگاهیان جهان اسلام و کل دنیا انتظار می‌رود تا صدای به‌ظاهر خاموش شده کودکان شهید و غم مادران را به جهان برسانند
سپاس ویژه خود را از ملت هوشمند، رصدگر و همیشه درصحنه بزرگ ایران اسلامی و دولت پرتلاش و انقلابی آیت‌الله دکتر رئیسی، وزارت امور خارجه، قوه مقننه و قضائیه، رسانه ملی، رسانه‌های مردمی، هوشمندی دستگاه‌های امنیتی و نظامی و به‌خصوص مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی در پیش‌برد رسالت‌شان، تقدیم می‌نماییم. همچنین از آماده‌باش هوشمندانه و هشدارهای به هنگام رزمندگان جبهه مقاومت (یمن، لبنان، عراق، سوریه و هر عنصر دل داده به این جبهه) به آستان الهی سر شکر فرود می‌آوریم و دستان مجاهدین، به‌ویژه رزمندگان قهرمان و مظلوم فلسطین را می‌بوسیم.

در پایان، از مجامع بین‌المللی می‌خواهیم تا در این برهه زمانی، با محکوم کردن رژیم غاصب و دفاع صریح و بی‌حاشیه از احقاق حق مظلوم، بخشی از پرونده پر از اشکال خود را سبک نمایند.
۲۵ مهر ۱۴۰۲

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha