دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تجمع مردم مشهد در صحن قدس

حوزه / اقشار مختلف مشهد با حضور در صحن قدس حرم امام رضا (ع) حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، با تشدید حملات اسرائیل به غزه، تجمعات مردمی در کشورهای مختلف و همچنین ایران اسلامی برگزار و نسل کشی که در غزه در حال اتفاق است را محکوم کردند .

اقشار مختلف مشهد با حضور در تجمع و اجتماعات مختلف در نقاط مختل این شهر جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند .

در حرم مطهر رضوی پس از نماز اقامه ظهر و عصر زائران و مجاوران با حضور در صحن قدس با فریاد لبیک یا حسین در صحن قدس اجتماع کردند. در این اجتماع نمازگزاران حرم رضوی در حمایت از مردم غزه فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند .

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور با اشاره به اینکه آنچه در غزه رخ داده است مصیبت بزرگ و مرگ انسانیت است، اظهار داشت: خداوند کسانی را که در مقابل ظلم به افراد مظلوم سکوت می کنند و بی اعتنا هستند را مواخذه می کند. در روزهای اخیر بسیاری از افراد بی دفاع و غیر نظامی از جمله زنان و کودکان غزه به طرز فجیعی به شهادت رسیده اند .

وی ادامه داد: سال گذشته در جریان مرگ یک دختر جوان در ایران کسانی که به دروغ حامی حقوق زنان بودند و شعار زن، زندگی آزادی سر می دادند، امنیت و آرامش کشور را برای چند ماه بر هم زدند، امروز چرا در مقابل جنایت های اسرائیل در غزه سکوت می کنند!!.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور ادامه داد: هزار انسان بی گناه با در یک بیمارستان غزه به شهادت می رسند، هنوز غیرت نمرده است و مقاومت نتیجه داده و به برکت بیداری اسلامی مقاومت مستضعفان با سنگ شروع شد ادامه دارد، لذا نباید طوفان الاقصی را دست کم گرفت.

وی در پایان تأکید کرد: با تأسی از مکتب امام حسین (ع) پشتیبان و حامی مظلومان هستیم و از طوفان الاقصی حمایت می کنیم و آمادگی جهاد در مقابل ظلم را داریم.

در ادامه زائران با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و فریادهای لبیک یاحسین و وای اگر خامنه ای اذن جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha