جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
ق

حوزه / مردم همیشه در صحنه کاشان، در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت تعداد زیادی از کودکان فلسطینی و حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، همزمان با سراسر کشور اقشار مختلف مردم کاشان عصر امروز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت تعداد زیادی از کودکان فلسطینی، از میدان پانزده خرداد به طرف چهار راه آیت الله کاشانی این شهر با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای جنایتکار راهپیمایی کردند.

این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم در کاشان در حالی برگزار شد که همگی در غم کشته شدن زنان و کودکان و بی‌گناه غزه به یاد شهدای صحرای کربلا اشک ماتم ریختند و یکصدا و یکپارچه ضمن اعلام انزجار از استکبار و رژیم صهیونیستی و جنایات این رژیم کودک کش، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد سر داده و حمایت قاطع و بی‌چون و چرای خود از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین اعلام کردند.

مرثیه سرایی ذاکرین اهل بیت(ع)، شعرخوانی، سینه زنی و سخنرانی زجاجی، پژوهشگر پیرامون جنایات صهیونیست‌ها و آمریکای جنایتکار از دیگر برنامه‌های این مراسم پر شور و با عظمت بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha