چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان با صدور بیانیه‌ای در محکومیت تجاوزگری‌های اسرائیل غاصب آورده است: امروز همه آزادی خواهان و پیروان ادیان الهی بر محو غده سرطانی اسرائیل، این کانون فتنه جهان اتفاق نظر دارند و بیش از هر زمان دیگری این حقیقت اثبات شده است که مسئله فلسطین فراموش شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان با صدور بیانیه‌ای حمله ددمنشانه و وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل به مردم فلسطین و غزه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

«وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ»

امروز همه آزادی خواهان و پیروان ادیان الهی بر محو غده سرطانی اسرائیل، این کانون فتنه جهان اتفاق نظر دارند و بیش از هر زمان دیگری این حقیقت اثبات شده است که مسئله فلسطین فراموش شدنی نیست.

رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی بیش از هفت دهه، سرزمین فلسطین و مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان را تحت سیطره خود قرار داده و هر نوع جنایت غیر انسانی را مرتکب می‌شود و با کمال تأسف مجامع بین‌المللی و قدرت‌های زورگو و سلطه‌گر عالم نه تنها آن را محکوم نمی‌کنند، بلکه با انواع حمایت‌ها از رژیم اشغالگر، داغ دل مسلمین به‌خصوص مردم مظلوم فلسطین را بیشتر می‌کنند و با ارائه طرح‌های مختلف درصدد لاپوشانی از آن همه جنایت و تضییع حقوق ملت فلسطین هستند.

اما آرمان فلسطین، همواره در دل و جان ملت‌های مسلمان و آزاده جهان زنده است، چرا که از خون هزاران شهید جبهه مقاومت به‌خصوص سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، این درخت تنومند و مستحکم با محوریت قدس شریف می‌روید تا بر سراسر فلسطین اشغالی سایه افکند و بساط ظلم و ستم را از سر ملت مظلوم فلسطین جمع کند و فرمایش ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) که فرمودند: «رژیم غاصب رفتنی است» را محقق گرداند.

طلاب و روحانیون بسیجی استان کردستان ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای فلسطینی، جنایات رژیم نسل کش صهیونیستی اسرائیل را محکوم نموده و اعلام می‌داریم تا آزادی کامل قدس تا پای جان ایستاده‌ایم و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد و همراه، همدل و همگام با تمام ملت‌های مسلمان و آزاده جهان، فریاد عدالت خواهی و ظلم ستیزی سرداده و از ملت مظلوم فلسطین تمام قد حمایت خواهیم نمود.

به امید الهی خون شهدای مظلوم فلسطین همچون موشک‌های فجر و سجیل بر فرق صهیونیست‌های غاصب فرو ریزد و رژیم جهنمی صهیونیستی را از پای درآورد و ملت فلسطین را بر سرنوشت خود حاکم گرداند.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha