پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تصاویر / تجمع امت حزب الله قم در محکومیت جنایات ر×یم کودک کش صهیونیستی و قتل عام مردم مظلوم غزه

رضایی نژاد گفت: پیگیری و رسیدگی حقوقی به جنایت جنگی رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعدانی، مطالبه جدی اصحاب رسانه استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محسن رضایی نژاد مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: رسانه های استان می بایست ضمن کمک به بازنمایی و انتشار جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آنها، مطالبه جدی خود را از مسئولان ذی ربط جهت پیگیری برای تشکیل دادگاه بین المللی برای رسیدگی به جنایات ۷۵ ساله رژیم غاصب صهیونیستی و بویژه جنایت جنگی انهدام بیمارستان المعدانی و کشتار مردم مظلوم غزه نمایند.

وی بیان اینکه نسل کشی، عدم توجه به کنوانسیون های بین المللی در خصوص رعایت حقوق زنان و کودکان به همراه نقض قواعد حقوق بشری از ویژگی های بارز رژیم سفاک و جعلی اسرائیل است، افزود: همبستگی و وحدت رویه رسانه ای در جهت نشان دادن خوی توحش مدرن این رژیم منحوس بسیار حائز اهمیت است.

رضایی نژاد خاطرنشان کرد: عدم تمایل نهادهای غربی و سازمان های وابسته به آنها در دفاع از حقوق مردم غزه و مخالفت با جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، به خوبی نشانگر یک سناریو از پیش تعیین شده است که به مرحله اجرا درآمده است.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر تاکید کرد: اصحاب رسانه استان ولایت مدار و دارالحماسه بوشهر، بی توجهی مسئولان سازمان های بین المللی به ظاهر مدافع حقوق بشر را محکوم می نماید و به آنان متذکر می شود که به وظایف ذاتی خود مبنی بر دفاع همه جانبه از حقوق مردم مظلوم و بی دفاع غزه و پایان دادن به این جنایات هولناک عمل نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha