یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسینعلی سعدی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سعدی گفت: مجامع بین‌المللی و حقوق بشری نسبت به قتل عام کودکان، زنان و بیماران در غزه واکنش نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین حسینعلی سعدی، رئیس دانشگاه امام صادق (ع) و نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، با صدور پیامی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی گفت: مجامع بین‌المللی و حقوق بشری نسبت به قتل عام کودکان، زنان و بیماران در غزه واکنش نشان دهد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ

ظلم و توحش رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی بار دیگر عیان و عریان، ماهیت پلشت خود را هویدا ساخت. آیا حمله سبعانه به بیمارستان و به خاک و خون کشیدن زنان، کودکان و بیماران برای بیداری وجدان خفته مدعیان دروغین حقوق بشر کافی نیست؟

آیا ناله کودکان و زنان بی‌پناه و بستن آب و قطع برق و این جنایات کم نظیر جنگی برای حرکت و اقدام موثر امت اسلامی کافی نیست؟

شیطنت رسانه‌ای نظام سلطه در جابجایی واقعیات صحنه و تحریف حق دفاع مشروع ملت مظلوم فلسطین و جوانان قهرمان غزه از یک سو و اقدامات وحشیانه و تروریستی رژیم غاصب از سوی دیگر هشداری است برای مسئولین رسانه‌ای و صاحبان قلم و بیان که نگذارند غوغا سالاران به مصادره واقعیات بپردازند.

ضمن محکومیت شدید این جنایات وحشتناک و اعلام حمایت قاطع از حق مسَلّم و مشروع دفاع مردم مظلوم و قهرمان غزه، از مجامع بین‌المللی و حقوق بشری اکیداً می‌خواهم نسبت به قتل عام کودکان، زنان و بیماران واکنش نشان دهد و به رژیم غاصب هشدار می‌دهیم هرچه زودتر به این جنایات پایان دهد وگرنه قلمرو مقاومت متفاوت خواهد شد و البته رژیمی که زبانی جز قدرت را نمی‌فهمد بداند خون جوانان غزه سیل بنیاد برافکن و طوفان خانه عنکبوتی‌شان خواهد شد.

حسینعلی سعدی

رئیس دانشگاه امام صادق علیه السلام و نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha