دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1114404
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
حجت‌الاسلام محمدحسین رمضانی امام‌ جمعه خوروبیابانک

حوزه/ امام جمعه خوروبیابانک گفت: رژیم صهیونیستی هر کاری هم انجام دهد نمی‌تواند آن شکست مفتضحانه را جبران کند و در مقابل این غاصبین، جبهه مقاومتی است که دست روی دست نمی‌گذارد و زنده و بالنده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدحسین رمضانی امام جمعه شهرستان خوروبیابانک ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: بعد از آنکه عملیات طوفان الاقصی به وقوع پیوست، جهان شاهد بود که این رژیم سفاک و کودک‌کش جنایت بی‌سابقه‌ای را مرتکب شد که اوج وحشی‌گری این رژیم را نشان داد و آن هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی غزه بود.

وی افزود: چه منطق و قانون و چه دین و وجدانی اجازه می‌دهد که تسویه حساب هلاکت نظامیان، با بمباران مناطق شلوغ با جمعیت غیر نظامی انجام شود و کودکان و زنانی که به جهت مداوا به بیمارستان پناه برده‌اند و همچنین عوامل بیمارستان را به شهادت برسانند.

حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد: این اتفاق نشان می‌دهد این‌ها نه تنها دین بلکه وجدان هم ندارند که اگر داشتند این جنایت هولناک را مرتکب نمی‌شدند.

امام جمعه خوروبیابانک خاطرنشان کرد: ۷۵ سال دروغ افسانه‌ای را به نام هلوکاست عَلَم کردند و این را بهانه مظلومیت خودشان قرار دادند و به بهانه یهودسوزی در آن حادثه کذایی، ملتی را آواره از وطن خودشان کرده و مردمی دیگر را در یک باریکه و محدوده کوچک به اسارت گرفتند و آنجا را تبدیل به یک زندان بزرگ برای یک جمعیت کثیر کردند.

وی ادامه داد: این مردم سال‌های زیادی است که در کوره جهالت و خشم صهیونیست می‌سوزند و می‌سازند و مدعیان حقوق بشر هم در حال تأیید و حمایت از این رژیم سفاک هستند.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی هر کاری هم انجام دهد، نمی‌تواند آن شکست مفتضحانه را جبران کند، بیان کرد: در مقابل این غاصبین، جبهه مقاومتی است که دست روی دست نمی‌گذارد و طبق فرموده مقام معظم رهبری اگر جنایات این رژیم کودک‌کش ادامه پیدا کند، نیروهای مقاومت بی‌تاب شده و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آتش خشم آنان را بگیرد.

امام جمعه خوروبیابانک، با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) که آمریکا شیطان اکبر است، گفت: آمریکایی‌ها سفرشان را به اسرائیل افزایش دادند و از این جنایات حمایت می‌کنند، اما با وجود اینکه ناو خودشان را در سواحل مدیترانه مستقر کردند، نیروی مقاومت همچنان زنده، بالنده و در حال تهاجم به سمت صهیونیست‌ها است و این ضعف و حقارت روزافزون آمریکایی‌ها را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: از طرفی مقامات آمریکایی مدام اعلام می‌کنند که ما سندی برای دخالت ایران در عملیات طوفان الاقصی نداریم، در حالی که در گذشته به هر مناسبتی به ایران تهمت می‌زدند که در وقایع مقصر است و این چیزی جز ترس و شکست آن‌ها برای مقابله با ایران را نشان نمی‌دهد، در واقع همه وقایع نشان دهنده این است که آمریکا روز به روز در حال افول است.

حجت الاسلام رمضانی با بیان اینکه جبهه مقاومت می‌داند چطور میدان را طراحی کند، اظهار کرد: این جبهه تقسیم وظایف کرده و میدان را در یک نقطه محدود نمی‌کند که حزب الله و حماس و گردان‌های دیگر نقشی و ایران و سوریه هم به عنوان محور دیگر مقاومت، نقش دیگری را ایفا خواهند کرد که نتیجه آن نابودی کشور جعلی اسرائیل و همچنین پایگاه‌های آمریکا در منطقه است.

امام جمعه خوروبیابانک، با اشاره به میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی، بیان کرد: این میلاد، روز پر خیر و برکتی است که امام هادی(ع) فرموده است، زیارت این حضرت در شهر ری به مانند زیارت اباعبدالله الحسین (ع) است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha