یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام صالحی

حوزه / حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه همه دنیا متوجه شد که پیکر کم جان و در حال متلاشی شدن صهیونیست در منطقه توسط آمریکا حمایت و هدایت می‌شود، گفت: در آخر در کنار همه فریادها باید دست به دعا بلند کرد و ندبه خواند و ظهور منجی بشریت را از درگاه حضرت ربوبی مسئلت کرد.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندر خمیر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، اظهار داشت: یکی از علائم اهل تقوا این است که محیط گناه و معصیت بر آنها غلبه پیدا نمی‌کند و گناه، آنان را از اصول خود فرود نمی‌آورد.

وی افزود: جامعه با تقوا، نسبت به گناه و حوادث غیر اخلاقی در بستر خود دچار تنزل عقیده نمی‌شود و ابدا حساسیت خود را از دست نمی‌دهد، اهل ایمان عملکرد خود را منطبق با اقتضای زمان و نیاز میدان برنامه‌ریزی می‌کنند.

امام جمعه خمیر، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید عبدالرسول استواری محمود آبادی فرمانده یگان های دفاع وطنی و مسئول کمیته بازسازی ارتش سوریه، یادآور شد: این شهید می‌گفت که شناسایی در هر کاری ضروری است و باید تا می‌توانید شناسایی کنید و بعد عملیات را انجام دهید، شهیدی که در بحبوحه جنگ سوریه نقشه نابودی اسرائیل را می‌کشید و وقتی شهید سلیمانی از او پرسید چه می‌کنی؟ در جواب گفت، بعد از داعش باید به جنگ اسرائیل برویم و من نقشه نابودی او را طراحی می‌کنم.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: این شهید بزرگوار بعد از جنگ سوریه نسبت به فضای کشور بی‌تفاوت نماند و در عرصه دانش آموزی و کار تربیتی ورود کرد و می‌گفت من به عنوان فرمانده اطلاعات عملیاتی به این نتیجه رسیده‌ام مهمترین جبهه فعالیت در امور دانش آموزی است.

وی با بیان اینکه از جمله ‌سنت‌های غیر قابل تغییر الهی پیروزی مستضعفان بر مستکبران است، اظهار کرد: البته باید شرایط و لوازم آن نیز فراهم شود و در این‌باره قرآن کریم می‌فرماید، هر که از دین خدا حمایت کرد خداوند نیز از او حمایت خواهد کرد.

امام جمعه خمیر، خاطرنشان کرد: امروز منطق مبارزه در فلسطین، منطق مقاومت مستضعفان در برابر متجاوزان و ستمکاران است که در چنین منطقی خداوند وعده پیروزی داده و ظلم و ستم از جانب ظالم ماندگار نیست، خداوند مدافع مظلوم است لذا نابودی اسرائیل یک امر قطعی است زیرا پایه و اساس آن بر تجاوز و ستم است.

حجت الاسلام صالحی اضافه کرد: نشانه‌های روشنی بر این امر وجود دارد که این رژیم جعلی در حال فروپاشی است، زمانی که چهارمین ارتش دنیا به ادعای خودشان در مقابل طوفان الاقصی متحیر می‌ماند و آن شکست را متحمل شد.

وی ادامه داد: شکست آنها قابل ترمیم نیست، زیرا به‌واسطه عملیات حماس آسیب پذیری مهلک صهیونیست‌ها هویدا شد و این پیام را به دنیا منتقل کرد که وقتی مخوف‌ترین سیستم امنیتی دنیا را به اسرائیل متصف می‌کنند، فقط یک شوخی بزرگ و غیر واقعی است.

امام جمعه خمیر تصریح کرد: امت اسلام باید در اوج ناراحتی و عزاداری برای شهدا غزه، تحلیل خود را از موضع قدرت بیان کند.

حجت الاسلام صالحی ابراز کرد: آشفتگی رژیم صهیونیستی، حضور روسای کشورهای اروپایی در مناطق اشغالی به فاصله چند روز، توحش و کشتار بی‌منطق، میزان خسارات و اسرای در دست حماس، همچنین ذبح شدن اهداف آمریکایی در عادی سازی ارتباط کشورهای منطقه با این رژیم منحوس و بیدار شدن وجدان‌های عمومی و وحدت همه مسلمانان و حتی جامعه جهانی در محکوم کردن اقدامات صهیونیست‌ها در فلسطین، همه این دستاوردها نشان از اقتدار جبهه مقاومت دارد.

وی با بیان اینکه همه دنیا متوجه شد که پیکر کم جان و در حال متلاشی شدن صهیونیست در منطقه توسط آمریکا حمایت و هدایت می‌شود، خاطرنشان کرد: در آخر در کنار همه فریادها باید دست به دعا بلند کرد و ندبه خواند و ظهور منجی بشریت را از درگاه حضرت ربوبی مسئلت کرد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha