شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
ی

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل گفت: در هم شکستن هیمنه نظامی دشمن، به هم ریختن معادلات آمریکا در منطقه، به تاخیر افتادن عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل و همگرایی و اتحاد بین جهان اسلام از مهمترین برکات عملیات قهرمانانه حماس بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسگری(ع) و ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی و عرض تسلیت به مناسبت ایام وفات کریمه اهل بیت(ع)، اظهار داشت: باید خدا را شاکر باشیم که با گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود آنکه زمانی حتی سیم خار دار نداشتیم، اما امروز در زمینه‌های مختلف قدرتمند شده‌ایم.

امام جمعه آران و بیدگل به برکات عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: درهم شکستن هیمنه نظامی دشمن، به هم ریختن معادلات آمریکا در منطقه، به تاخیر افتادن عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل و همگرایی و اتحاد بین جهان اسلام از مهمترین برکات این عملیات قهرمانانه حماس بود.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: با عملیات طوفان الاقصی علاوه بر ایجاد روحیه همدلی بین ملت‌های مسلمان جهان، در بین جهان غیر اسلام، ادیان دیگر و انسان‌های آزاده جهان نیز این همدلی گسترش زیادی پیدا کرد.

امام جمعه آران و بیدگل، با بیان اینکه در مقابل پیروزی عملیات طوفان الاقصی خطر تصویرسازی‌های رسانه‌های بیگانه باید جدی گرفته شود، اظهار کرد: رسانه‌های بیگانه با دروغ پردازی به نقل از مقامات اسرائیل می‌گویند بمبی که بیمارستان غزه را هدف قرار داده از ما نیست، که باید به این افراد گفت اگر حماس چنین قدرتی را داشت کار شما دیگر تمام شده بود.

حجت الاسلام سلیمانی، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در تمام دوران عمرش ثابت کرده که هیچ ترسی از کشتن زنان، کودکان و انسان‌های بی‌گناه ندارد، خطاب به این رژیم غاصب، خاطرنشان کرد: مگر شما بارها اعلام نکردید که مدارس و مناطق غیرنظامی را هدف گرفته‌ایم؟

امام جمعه آران و بیدگل به ایجاد شبهه رژیم سفاک اسرائیل بین اهل تسنن و شیعه اشاره کرد و یادآور شد: مگر دفاع از انسان مظلوم، شیعه و سنی دارد؟

حجت الاسلام سلیمانی، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی می‌گوید اول حماس حمله کرده و ما داریم جواب می‌دهیم، اما سوال این است که ۷۵ سال قبل شما نبودید حمله کردید و تمام سرزمین فلسطین را اشغال کردید و خانه‌های مردم مظلوم این منطقه را با خاک یکسان کردید و حکومت غیر مشروع را به‌وجود آوردید؟

امام جمعه آران و بیدگل، بر لزوم راه‌اندازی جنگ رسانه‌ای علیه رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت: جوانان در فضای مجازی با طراحی سوژه‌های هنری در قالب شعر و قصه گویی در جهت مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی تمام تلاش خودشان را به‌کار گیرند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha