دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تجمع مردم شوش در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در حرم حضرت دانیال نبی(ع)

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: سران کشورهای عربی که برخی از آنها دست دوستی را به سمت رژیم غاصب صهیونیستی دراز کرده اند، تا کی میخواهند به این زندگی ننگین ادامه بدهند؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، تجمع مردم انقلابی شوش در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در کنار حرم حضرت دانیال نبی(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری ضمن عرض تسلیت به ملت داغدار فلسطین با اشاره به جنایت بیمارستان غزه، بیان کرد: در چنین ساعاتی با بمباران یک بیمارستان بالغ بر ۵۰۰ نفر از مردم غزه در عرض دقایقی به شهادت رسیدند. این جنایتی است که تاریخ مثلش را به چشم ندیده است.

وی افزود: این چه دنیایی است که ما داریم؟ سازمان ملل، شورای امنیت، دیده بان حقوق بشر و سازمان بهداشت جهانی دقیقا کجای این فاجعه قرار گرفته اند؟ سران کشورهای عربی که برخی از آنها دست دوستی را به سمت این رژیم غاصب دراز کرده اند، تا کی میخواهند به این زندگی ننگین خود ادامه بدهند؟

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز فقط ملت‌های فلسطین، ایران و کشورهای اسلامی نیستند که داغدار هستند بلکه کل بشریت است که به نظاره این جنایت‌های شنیع نشسته است و داغدار این جنایت بشری است و چهره خونخوار این رژیم برای همه آشکار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری خاطرنشان کرد: امروز تمام انسان‌ها در جای جای این دنیا برای محکومیت این جنایت به راه افتاده اند و ضد رژیم کودک کش فلسطین شعار سر دادند.

وی به تاریخچه تشکیل محور مقاومت پرداخت و اظهار کرد: اولین نهضت اسلامی ضد صهیونیست، که در فلسطین برپا شد، توسط یک سید به نام سید کاظم حسینی که از نوادگان امام حسین(ع) بود، شکل گرفت. بعد از آن یک عالم عالیقدر به نام عز الدین قسام پرچم مقاومت را در دست گرفت اما متاسفانه پس از آن، مبارزه به دست چپی‌های کمونیست و یا ناسیونالیست‌های ضد اسلام به نام قومیت های عربی افتاد و کارشان به جایی رسید که جز تسلیم پذیری در مقابل دولت یهود، چیزی نداشتند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نمونه بارز اینها یاسر عرفات است که به دنبال پیمان کمپ دیوید با وساطت انور السادات با اسرائیل سازش کرد اما به برکت انقلاب اسلامی ایران، روحیه مقاومت دوباره در ملت فلسطین زنده شد و تشکل‌های جهاد اسلامی و حماس ایجاد شد و ملت فلسطین با امید و روحیه شهادت طلبی، با سنگ مقاومت خود را آغاز کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری افزود: ملت ایران با اتکا به نهضت حسینی انقلاب کردند و امروز می بینیم که ملت فلسطین پا در جای پای ملت ایران گذاشتند و با اتکای به نهضت حسینی، مقاومت خود را با قدرت آغاز کرده اند.

وی گفت: امام خمینی(ره) ۴۱ سال پیش فرموده بودند، راه قدس از کربلا می گذرد و امروز ما می بینیم که فلسطینیان امسال با برپایی مواکب در اربعین با مدد جستن از امام حسین(ع) و نهضت ایشان، عملیات طوفان الاقصی را انجام دادند و مشت کوبنده ای بر پیکره پوشالی رژیم کودک کش اسرائیل زدند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امیدواریم این درگیری که از دو هفته پیش آغاز شده است، به یک درگیری سراسری تبدیل شود و اسرائیل را نابود کند و وعده حق امام(ره) و رهبر معظم انقلاب تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha