دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1114506
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
تصاویر/ گرامیداشت سالگرد سردارسلیمانی در مرکز مدیریت حوزه های علمیه

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: خادمی مردم بزرگ و شهید پرور استان کرمانشاه افتخار بزرگی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در کرمانشاه با حضور مردم ولایت مدار به امامت حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

امام جمعه کرمانشاه ضمن دعوت عموم مردم به رعایت تقوای الهی گفت: خداوند متعال را شاکرم که بار دیگر خادمی مردم، رشید، دلاور ، متدین و شهید پرور استان کرمانشاه را نصیب من فرمود، لذا  مایه خوشحالی است که بار دیگر این توفیق با حکم و دستور امام خامنه ای (مدظله العالی) نصیب حقیر گردید.

وی افزود: نیازمند دعای شما مومنین و مومنات هستم ، تا به منویات رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی)برسیم، لذا از همه اقشار مختلف جامعه دعوت می کنم که همه دست در دست هم برای پیشرفت استان در همه زمینه ها اعم از ازدواج جوانان ، اشتغال جوانان و در خصوص  ارتقای شاخص های کلی استان اعم از فرهنگی ، اقتصادی ، امنیت تلاش مضاعف نماییم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در خصوص برنامه کاری خود اظهار داشت: روش مدیریتی من این است که از همه افرادی که در کف میدان هستند استفاده کنم، زیرا خوشبختانه این روش آثار با برکتی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری تصریح کرد: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی)فرمودند، کرمانشاه سینه ستبر و مهد، بزرگان، پهلوانان و ادیبان است، بنابراین عرض ادب می کنم محضر ده هزار شهید استان و همچنین عرض ادب دارم به محضر خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، رزمندگان، آزادگان، محضر علمای بزرگ استان، مدافعین حرم ،مدافعین عرصه سلامت و همه کسانی که دل در گرو پیشرفت و توسعه استان دارند.

خطیب جمعه کرمانشاه ضمن اشاره به مناسبت های هفته یاد آور شد: امروز سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و هفته آینده ولادت امام حسن عسکری(ع) و همچنین دهم ربیع الثانی سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) است، امیدوارم سخنرانان محترم در مجالس به صورت مفصل به این موضوعات بپردازند.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: امروز با همه شهدا پیمان می بندیم و اعلام می کنیم تا آخر عمر بر سر عهد خود با آنان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با اشاره به جنایات اسرائیل افزود: این روزها روزهای بزرگی برای عالم اسلام است که رسوایی و اضمحلال رژیم صهیونیستی را در پی دارد، این روزها قلب همه ما جریحه دار است، زیرا بدترین جنایات را شاهد هستیم،اما باید بدانیم سنت الهی این است که در دل چنین وقایعی حوادث عظیمی برای ریشه کنی دشمن رقم زده است و خون های این مظلومین نوید نابودی اسرائیل جنایتکار در همین دوران ما و نابودی قطعی آمریکای جنایتکار را به ما می دهد و ما به فضل خدا و با عنایت حضرت ولی عصر (عج) شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha