یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اقامیری

حوزه/ استاندار قم با بیان اینکه در صورت تامین منابع مالی ظرف ۱۵ ماه آینده فرودگاه قم به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: این قول را به مردم می‌دهیم اولین پرواز این فرودگاه در مدت زمان یک سال و نیم آینده پرواز حرم تا حرم یعنی از حرم حضرت معصومه(س) تا نجف اشرف باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیدمحمد آقامیری صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت فرودگاه قم که در سالن امام جواد (ع) برگزار شد، اظهار داشت: موافقت اصولی ساخت فرودگاه از وزیر راه و شهرسازی در آخرین سفر ایشان به استان اخذ شد و دولت موافق ساخت این پروژه مهم در استان است.

وی افزود: ما موظف هستیم اسناد و مدارکی را جمع‌آوری کرده تا با ارائه آن به وزارت راه و شهرسازی باقی مجوزات لازم را هم اخذ نماییم.

استاندار قم خاطرنشان کرد: درحال طراحی یک برنامه اقتصادی هستیم تا این پروژه به صورت مشارکتی بین چند سرمایه‌گذار ساخته شود. علاوه بر بخش خصوصی بانک‌ها نیز می‌توانند در پروژه فرودگاه مشارکت داشته باشند.

وی تأکید کرد: در صورت تامین منابع مالی این قول را به مردم عزیز و شریف قم می‌دهیم ظرف ۱۵ ماه آینده اولین پرواز حرم تا حرم یعنی از حرم حضرت معصومه (س) به نجف اشرف را در فرودگاه قم داشته باشیم.

دکتر آقامیری تصریح کرد: فرودگاه قم از مطالبات اصلی مردم و مورد تأکید مراجع عظام تقلید است، بدین جهت این فرودگاه هم تراز مقررات بین‌المللی ساخته خواهد شد و تا پرواز اولین هواپیما از این فرودگاه دست از کار نخواهیم کشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha