چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه بانه گفت: هر قدر که در مقابل رژیم سفاک و کودک اسرائیل غاصب سکوت پیشه کنیم بی‌گمان گستاخی و جسارت‌های او نیز چند برابر خواهد شد لذا امروز هیچ چیزی مهم‌تر از اتحاد و وحدت برادران دینی در مقابل این دشمن واحد اهمیت ندارد.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین، اظهار داشت: اشغالگران صهیونیستی در عمل نشان داده‌اند به هیچ قانون و انسانیتی پایبند نیستند و تنها در مسیر وحشی‌گری و نسل کشی حرکت می‌کنند که نمونه بارز آن بمباران بیمارستان غزه با آن همه تعداد بیمار و بستری بود.

امام جمعه بانه ادامه داد: اکنون جهان اسلامی در یک آزمایش بسیار بزرگ قرار گرفته است؛ امروز جهان اسلام نباید در برابر این نسل کشی بی‌سابقه و گستاخی اشغالگران اسرائیلی که هر روز بیشتر از پیش دستشان به خون مسلمانان آغشته می‌شود سکوت پیشه کنند.

وی افزود: واکنش رژیم اشغالگر اسرائیل به جبهه مقاومت فلسطین و حماس و از سوی دیگر عملیات طوفان الاقصی نشان داد که ساختار رژیم منحوس صهیونیستی بالعکس آنچه که تبلیغ می‌شد از هم پاشیده است و امروز این رژیم جعلی در بدترین شرایط قرار دارد لذا اکنون برای همه ما یک روز حیاتی و سرنوشت ساز برای نجات اسلام و انسانیت از دست شیاطین می‌باشد.

ماموستا خدایی خاطرنشان کرد: هر قدر که در مقابل رژیم سفاک و کودک اسرائیل غاصب سکوت پیشه کنیم بی‌گمان گستاخی و جسارت‌های او نیز چند برابر خواهد شد، لذا امروز هیچ چیزی مهم‌تر از اتحاد و وحدت برادران دینی در مقابل این دشمن واحد اهمیت ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha