دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/بزرگداشت حماسه طوفان الاقصی در دانشگاه معارف اسلامی قم

حوزه/ نماینده جنبش حماس در ایران گفت: جهان قبل از طوفان الاقصی با بعد از طوفان الاقصی قابل مقایسه نیست و نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خالد قدومی در نشست بزرگداشت حماسه طوفان الاقصی که در سالن جلسات شهید سپهبد قاسم سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در تاریخ نبرد فلسطین علیه جنایت رژیم صهیونیستی در یک زمان خاص قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۷۵ سال است که این جنایات ادامه دارد، مطرح کرد: ابتدا انگلیسی‌ها میهن ما را اشغال کردند و سپس این رژیم ظالم بیش از ۵۰۰ روستا را از نقشه فلسطین حذف کرد.

نماینده جنبش حماس در ایران با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت توانسته است شکست غیرقابل ترمیمی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کند، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی جلاد و ظالم است و جز نسل کشی کاری نمی‌تواند انجام دهد.

وی ادامه داد: امروز دشمن از نیروهای مقاومت می‌ترسد و به همین دلیل است که به سراغ مردم، کودکان و زنان رفته است.

قدومی با اشاره به اینکه ما اجازه نمی‌دهیم حرمت مقدسات را بشکنند و به قبله اول مسلمانان توهین شود، خاطرنشان کرد: امروز اجازه نخواهیم داد که عادی‌سازی روابط با این رژیم ظالم صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه اتهامات به حماس و جبهه مقاومت به هیچ وجه قابل پذیرش نیست، تصریح کرد: نیروهای مقاومت به هیچ وجه به کودکان و زنان دست نمی‌زنند.

نماینده جنبش حماس در ایران با اشاره به اینکه این جنگ فرقان است، یادآور شد: امروز در مقطعی هستیم که کار دیپلماسی و سیاسی تمام شده است.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال حمایت از اسرائیل در جنگ است، ابراز کرد: چقدر خون از کودکان فلسطینی باید ریخته شود تا امت اسلامی قانع شود که باید در میدان حاضر شود؟

خالد قدومی با اشاره به اینکه اقدامات مجاهدین مقاومت بسیار باعث افتخار است، بیان کرد: کوچک‌ترین حق یک کشور در مجامع بین المللی دفاع از سرزمین خود است ولی این حق را برای فلسطین قائل نیستند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن روایت‌ها را تغییر می‌دهد، اظهار کرد: کوچک‌ترین حمایت شما از مردم فلسطین و جبهه مقاومت می‌تواند روایت صحیح باشد.

نماینده جنبش حماس در ایران با اشاره به اینکه اسرائیلی ها علاوه‌بر مسلمانان به مسیحیان نیز توهین می‌کنند، مطرح کرد: رژیم صهیونیستی امروز به تمام مسلمانان و ساکنین منطقه توهین می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز معادله جدید و نوین سیاسی توسط طوفان الاقصی شکل گرفته است، عنوان کرد: جهان قبل از طوفان الاقصی با بعد از طوفان الاقصی قابل مقایسه نیست و نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

قدومی با اشاره به اینکه سناریوی آینده، سناریوی پیروزی است، خاطرنشان کرد: مردم منطقه و حتی سایر کشورها جنایات رژیم صهیونیستی را تحمل نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز روایت اسرائیل حتی توسط اروپائیان نیز قابل تحمل نیست، تصریح کرد: امروز حتی مواضع رسمی جهان پس از جنایات رژیم صهیونیستی درحال تغییر است.

نماینده جنبش حماس در ایران با اشاره به اینکه مصر باید گذرگاه رفح را باز کند، یادآور شد: اگر شما از کوچ مردم ما می‌ترسید به شما قول می‌دهم که فلسطینیان مقیم سایر کشورها نیز از این گذرگاه به خود غزه باز خواهند گشت.

وی با اشاره به اینکه با جنایات رژیم صهیونیستی ۲۵ خانواده همگی به شهادت رسیده اند و از ثبت احوال فلسطین خارج شده اند، بیان کرد: این جنایات با چراغ سبز آمریکا رخ داده است.

قدومی با بیان اینکه نیروهای مقاومت امروز ثابت قدم ایستاده‌اند و آماده جنگ‌های طولانی هستند، ابراز کرد: نیازهای انسانی، پشتیبانی نیروهای مجاهدین است و امروز نیازمند این پشتیبانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز رهبران مقاومت در خبرهای خوب و بد با مردم شریک هستند، اظهار داشت: طوفان الاقصی باید به پیروزی کامل برسد و این راه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha