یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
یوسف جمالی

حوزه/ دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره)، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این کنگره را تا پایان آبان ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: طلاب، اساتید و دانشجویان می‌توانند آثار خود را در قالب کتاب، پایان نامه و مقاله علمی به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) امروز در جلسه مدیران مدارس علمیه استان بوشهر با اشاره به نقش این کنگره در ارتقای سطح علمی طلاب و شناساندن علمای بلاد به جامعه، اظهار داشت: تاکنون هشت دوره کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) در استان برگزار شده و امسال نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، نهمین دوره آن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری نهمین دوره کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره)، گفت: این کنگره روز ١٣ آذر مصادف با سالروز شهادت شهید حجت الاسلام عاشوری و روز روحانیت در مصلی جمعه برگزار خواهد شد.

دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با بیان اینکه طی هشت دوره اخیر آثار چه به لحاظ کمی و چه کیفی مطلوب و رضایت بخش بوده است، اظهار کرد: در تلاش هستیم که امسال آثار برگزیده در مقاله علمی ISC چاپ شود که این موضوع به اعتبار مقالات می‌افزاید.

حجت الاسلام جمالی در ادامه به برخی تغییرات در برگزاری نهمین دوره کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و یادآور شد: قرار است در این دوره پیش داوری مقالات همچون جلسه دفاع پایان نامه‌ها در مدارس علمیه هر شهرستان انجام گیرد و پس از ارزیابی و تجلیل از آنها، آثار برتر هر شهرستان به‌مرحله استانی راه پیدا می‌کنند و برترین‌های استان نیز در مراسم اختتامیه روز ۱۳ آذر ماه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام جمالی اظهار کرد: توجه به شعار سال در موضوعات کنگره و نیز محور مقاومت یکی از مسائل مهمی است که در نهمین دوره کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) دیده شده است.

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نهمین کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) را تا پایان آبان ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: طلاب، اساتید و دانشجویان می‌توانند آثار خود را در قالب کتاب، پایان نامه و مقاله علمی به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha