شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بستک

حوزه/ حجت‌الاسلام دمی زاده با بیان اینکه شهرستان بستک یک شهرستان ورزشی است که در رشته‌های مختلف، مقام‌های زیادی را کسب کرده است، گفت: از ورزشکاران و برنامه‌های ورزشی حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محمد علی دمی زاده امروز با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک و دیدار با رییس و کارکنان این اداره به تعامل و همکاری و حمایت‌های خود از ورزش و ورزشکاران شهرستان تأکید کرد و اظهار داشت: باید در خصوص بحث جوانان و نوجوانان در یک راستا باشیم تا به موفقیت‌های بیشتر ورزشی در این راه برسیم.

وی افزود: وقتی جامعه ورزشی ما فعال و پویا باشد، قطعا جوانانی شاد و سرزنده از دل آن بیرون می‌آیند خصوصا در این زمان که دلبستگی جوانان به فضای مجازی و بازی‌های کامپیوتری زیاد شده و برای تمامی ذائقه‌ها، برنامه‌ها و محتواهای جذابی طراحی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در امور ورزشی که یکی از علاقمندی‌های نوجوانان و جوانان است، باید ورزش‌های متنوع، باکیفیت و بروز شده که سبک و سیاق قدیمی نداشته باشد در دسترس عموم قرار گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک اظهار کرد: شهرستان بستک یک شهرستان ورزشی است که در رشته‌های مختلف، مقام‌های زیادی را کسب کرده است.

وی ضمن اعلام حمایت خود از ورزش و ورزشکاران شهرستان بستک، خاطرنشان کرد: در حال حاضر می‌بینیم که در دور افتاده‌ترین روستاهای شهرستان نیز امکانات ورزشی قابل توجهی وجود دارد که ورزشکاران را دلگرم می‌کند و جوانان را به آینده‌ای بانشاط امیدوار می‌کند.

اقدامات ورزش و جوانان بستک باعث امیدواری ورزش دوستان شده است

در ادامه یوسف برلس رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک در سخنانی بیان کرد: نگاه دولت در بحث پیگیری امور مردم علی‌الخصوص در بحث ورزش در روستاها قابل لمس است.

وی افزود: روستاهایی چون انجیردان، نخل‌خین و کوران که دورترین روستاهای شهرستان هستند هم از نعمت زمین چمن مصنوعی بهره‌مند شده یا در دست اقدام است که همین مسئله به تنهایی دوستان را امیدوار می‌کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha