چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کردستان از نظر ورزشی دارای پتانسیل های بسیار بالایی است، لذا مسئولان مربوطه و متولی باید استعدادهای ورزشی در این استان را شناسایی کنند و اجازه ندهند که این پتانسیل ها هدر برود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی صبح امروز در دیدار با مدیرکل اداره کل ورزش و امور جوانان استان کردستان، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و نیز تبریک هفته تربیت بدنی به همه ورزشکاران استان، اظهار داشت: نام گذاری یک هفته در سال به نام هفته تربیت بدنی، کاری پسندیده در راستای تجلیل و تقدیر از دلاورمردان و ورزشکاران می باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: کردستان از نظر ورزشی دارای پتانسیل های بسیار بالایی است، لذا مسئولان مربوطه و متولی باید استعدادهای ورزشی در این استان را شناسایی کنند و اجازه ندهند که این پتانسیل ها هدر برود.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: امروز ورزش برای جوانان یک امر حیاتی است  و آنان را از بسیاری ناهنجاری ها و مخاطرات جامعه مصون می کند، لذا باید زیرساخت های ورزشی در استان کردستان را بیش از پیش تقویت نماییم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: امروز در دنیای ورزش، به این مقوله به دو صورت نگاه می شود، یکی مقوله عمومی و همگانی آن است همانند ورزش های همگانی در پارکها و... و مقوله دیگر ورزش، جنبه حرفه ای و باشگاهی آن است که هر دو زمینه نقش غیرقابل انکاری بر روی فرهنگ، اجتماع و... دارند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تاکید کرد: خوشبختانه مسئولان ورزشی استان در سالهای اخیر توانسته اند که میزبانی بسیاری از مسابقات و رقابت های ورزشی کشوری را به کردستان بیاورند که این امر می تواند در رشد همه جانبه این خطه از ایران اسلامی موثر و مفید باشد.  

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: براساس آمار جمعیت استان کردستان، جمعیتی جوان و نوجوان است و این به معنای وجود استعدادهای ورزشی بسیار مناسبت در این خطه می باشد، لذا از مسئولان مربوطه درخواست می کنیم که این مهم را مدنظر داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha