دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل در اهواز

اجتماع و راهپیمایی بزرگ مردم اهواز در حمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و محکومیت و اعلام انزجار از جنایات رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اجتماع و راهپیمایی بزرگ مردم اهواز در حمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و محکومیت و اعلام انزجار از جنایات رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی امروز برگزار شد.

این مراسم ساعت ۱۰ از میدان مولوی (سه گوش) با حضور اقشار مختلف مردم آغاز و ضمن تجمع در این میدان، به سمت چهار راه آبادان راهپیمایی و شعارهای محکومیت آمیز علیه رژیم صهیونیستی و حامیان آن سر دادند.

مسئولان استانی، شخصیت های حوزوی، دانشجویان، کارمندان، بسیجیان، نهادها، سازمان‌ها و ادارات در این اجتماع حداکثری حمایت از آرمان فلسطین حضور داشتند.

در حاشیه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امت اسلامی که امروز در راهپیمایی حضور پیدا کردند، امتی عاشورایی و درس مقاومت را از سیدالشهدا(ع) یاد گرفته اند و دشمنان بدانند که می دانیم مقاومت شهادت دارد اما به حول و قوه الهی پیروز نهایی مقاومت است.

وی ادامه داد: اگر ایران اسلامی اراده کند به حول و قوه الهی، تمام کشورهای مقاومت که حاج قاسم عزیز آنها را سامان دهی کرد، از عراق، یمن، سوریه و لبنان، ۲۴ ساعت نمی گذرد که اسرائیل از نقشه روزگار پاک خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha