دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آشتیان

حوزه/ به مناسبت حملات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین و غزه مراسم همدردی با مادران و کودکان فلسطینی در مدرسه علمیه خواهران امام خمینی (ره) آشتیان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) آشتیان و در حملات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین و غزه امروز مراسم همدردی با مادران و کودکان فلسطینی با حضور خانم میرحسینی استاد جامعه المصطفی در این مدرسه برگزار گردید.

خانم میرحسینی در ابتدا بیان کرد : کتاب مردم بی سرزمین و سرزمین بی مردم را مطالعه کنید.

وی گفت : در زمان حمله نازی ها و تسلط هیتلر بر آلمان و داستان هولوکاست و سوزاندن یهودی هادر کابین قطار فقط یک سازش بود تا به یهودیان جایگاه بدهند. سازمان ملل در سال ۱۳۲۷ برابر با تقسیم بندی کردند که کدام کشور را به یهودیان بدهند و انگلیس تصمیم گرفت سرزمین فلسطین را به یهودیان ببخشید و چون یهودیان مهندسان زبردستی بودند و اطلاع از منابع زیرزمینی فلسطین داشتند به بهانه استخراج این منابع به فلسطین نفوذ و ورود کردند.

میر حسینی خاطر نشان کرد: در حال حاضر قسمت زیادی از سرزمین فلسطین در غصب رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل است اگر جلوی تجاوزگری و زورگویی رژیم صهیونیستی و اشغالگر اسرائیل را در غزه و فلسطین نمیگرفتیم باید تاوان این غده سرطانی را در ایران میگرفتیم اما اینکه برای همدردی با مادران و کودکان فلسطین و غزه چه کنیم و برای یاری محور مقاومت چه کاری انجام بدهیم ؟ در اولین قدم همین وجدان بیدار و دفاع و حضور در صحنه خیلی مهم است .

خانم میرحسینی افزود: زبان مشترک ما همان اسلام است که رایج بین ماست و باید به یاری حق یقین و اطمینان داشته باشیم. این آیات را به دست کسانی که مردد هستند برسانیم و شک و تردید و شبهه را از قلب آنان بزداییم. اگر تولید کننده نیستم لااقل توزیع کننده‌ باشیم ، دست به دعا برداریم زیرا دعا گشایش و فرج است.

وی در پایان گفت: برای مادران ، شهدا و کودکان غزه مراسم عزاداری برپا کنیم و رئیس حماس را تبلیغ کنیم که ۱۴ نفر از اعضای خانواده اش جلوی چشمانش به شهادت رسید. نگذاریم این مقاومت و این رشادتها و این مظلومیت‌ها و شهادتها به فراموشی سپرده شوند. برای یاری دین خدا خودتان را پاک و طاهر کنید و نیتهای را خالصانه قرار دهید تا در نصرت دین خدا صادق باشید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha