یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1115513
۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
دیدار نماینده ولی فقیه در بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: خوزستان در شرایط کنونی نقش فوق العاده ای دارد و در نظم نوین آینده نظام اسلامی، بسیار تعیین کننده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در دفتر امام جمعه اهواز دیدار کرد.

در این دیدار، آیت الله موسوی جزایری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیران حوزه های علمیه برادران و خواهران استان و جمعی از مسئولان فرهنگی و شخصیت های حوزوی خوزستان نیز حضور داشتند.

همچنین تعدادی از حاضرین به تشریح برنامه های فرهنگی و فعالیت های مختلف دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان و قرارگاه های تشکیل شده تحت اشراف این دفتر در عرصه های گوناگون پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر هم اظهار کرد: استان خوزستان منطقه ای راهبردی و ویژه است و وجود علما در این استان سبب خدمات بسیاری شده است.

وی با اشاره به پیگیری های حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در جلسات با رهبرمعظم انقلاب نسبت به مسائل استان، گفت: رهبر معظم انقلاب نسبت به ایشان توجه بسیاری دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به خوش نام بودن استان خوزستان در عرصه های مختلف، ادامه داد: باوجود هجمه های مختلفی که به سمت و سوی این استان انجام شده اما هیچگاه شکسته نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه خوزستان در شرایط کنونی نقش فوق العاده ای دارد و بسیار تعیین کننده است، افزود: خوزستان به دلیل جایگاه، چهار راه ورود به ایران اسلامی و انرژی های نهفته در آن فوق العاده مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به موضوع هایی همچون تربیت طلاب تراز، خط مقدم بودن خوزستان در عرصه های مختلف، همدلی بین علما و فضلای استان اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha