چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
همدان

حوزه / امام جمعه همدان، خطاب به مسئولین استان گفت: ظرفیت‌های فرهنگی، ورزشی را احتکار نکنید، جوانان و نوجوانان می‌توانند از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی روز گذشته در مراسم اختتامیه لیگ‌ فوتبال محلات شهر همدان، با تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای برگزاری این مسابقات، اظهار داشت: به شدت معتقد هستیم در عرصه ورزش ظرفیت‌هایی موجود است که به درستی به کار گرفته نشده است.

وی با تأکید براینکه در عرصه حمایت از ورزش در زمینه‌های مختلف باید ظرفیت‌های موجود را فعال کنیم، خاطرنشان کرد: از مسئولین می‌خواهیم به صورت جدی از این ظرفیت‌های موجود به نحو احسن برای بهره‌برداری جوانان و نوجوانان استفاده کنند.

امام جمعه همدان، تصریح کرد: این شهر پر از ظرفیت‌هایی است که می‌تواند در اختیار جوانان قرار گیرد اما متاسفانه تعطیل شده و مورد استفاده قرار نگرفته است.

وی خطاب به مسئولین استان خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های فرهنگی، ورزشی را احتکار نکنید، جوانان و نوجوانان می‌توانند از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، تصریح کرد: امیدوار هستیم روزی برسد که مجموعه‌ای خود شخصاً بیان کند که ظرفیت‌هایش را در اختیار جوانان قرار خواهد داد.

وی اظهار کرد: جای تأسف دارد که امروز مشاهده می‌کنیم در عرصه ورزش حرفه‌ای خصوصاً ورزش فوتبال با مشکلاتی روبرو هستیم که عزم جدی مسئولان را برای رفع آن می‌طلبد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با تأکید بر اینکه ورزش محلات باید به صورت جدی در برنامه‌ریزی‌های مسئولان شهری قرار گیرد، ابراز کرد: از طریق ورزش محلات، استعدادهای موجود در مناطق مختلف را شناسایی و برای رشد آنها برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha