شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ی

حوزه / حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه شهدا با شهادتشان به ما یاد دادند که باید مقاومت کرد و از مواضع به حق خود کوتاه نیایید، چرا که استکبار جهانی هیچگاه خواهان عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران اسلامی نبوده و نیست، گفت: شهدا با شهادتشان یاد دادند که هیچگاه از خط امام و خط ولایت جدا نشوید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ابوزید آباد، اظهار داشت: روز هشتم آبان ماه در تقویم جمهوری اسلامی روز نوجوان و روز بسیج دانش آموزی نامگذاری شده، که یادآور رشادت‌های یکی از نوجوانان کشور به‌نام شهید محمد حسین فهمیده است.

امام جمعه بخش کویرات آران و بیدگل، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای اسلام، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، گفت: امام صادق(ع) می‌فرمایند، نوجوانان را دریابید چرا که این گروه در پذیرش حق و هر خوبی بیشتر شتاب می‌کنند.

حجت الاسلام قاسمی، با بیان اینکه جوانان کشورمان در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و بعد از آن، رشادت‌ها و جانفشانی‌های بسیاری از خود نشان دادند به همین جهت ارزش و اعتبار و جایگاه خاصی برای امامین انقلاب داشته و دارند، یادآور شد: مقام معظم رهبری شهید محمد حسین فهمیده را یک نوجوان نمونه استثنایی و پرورش یافته مکتب اهل بیت(ع) توصیف کردند.

امام جمعه بخش کویرات، تصریح کرد: شهید فهمیده آنگونه بود که حضرت امام(ره) درباره او فرمودند، رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم ما بزرگتر است، با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز به شهادت رسید.

حجت الاسلام قاسمی، با بیان اینکه شهدا با شهادتشان به ما یاد دادند که باید مقاومت کرد و از مواضع به حق خود کوتاه نیایید، چرا که استکبار جهانی هیچگاه خواهان عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران اسلامی نبوده و نیست، اظهار کرد: شهدا با شهادتشان یاد دادند که هیچگاه از خط امام و خط ولایت جدا نشوید.

امام جمعه بخش کویرات، خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم مدافع، نظم و امنیت، شهید حججی‌ها و شهیدان آرمان علی‌وردی و روح الله عجمیان، باشهادتشان امنیت را برای مردم کشورمان به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام قاسمی به دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان لرستان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رژیم زهر خورده و از پا افتاده اشغالگر قدس در حال گرفتن انتقام از مردم غزه است، البته بدون تردید و با وجود همه حمایت‌های اشرار عالم و همدستی قطعی آمریکایی‌ها در جنایات صهیونیست‌ها، این همه ظلم و جنایت راه به جایی نمی‌برد.

امام جمعه بخش کویرات، با بیان اینکه به فضل الهی پیروزی از آن ملت مظلوم فلسطین است، به تجلیل مقام معظم رهبری از صبوری و توکل مردم مظلوم غزه به برخی از مظاهر صبر و استقامت آنها اشاره کرد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، پدری که در شهادت فرزندش خدا را حمد می‌کند و والدینی که فرزند شهیدشان را به فلسطین تقدیم می‌کنند و آن نوجوان مجروحی که آیات قرآن را می‌خواند، همه نشان دهنده شکست دشمن در به تسلیم کشیدن فلسطینی‌هاست.

حجت الاسلام قاسمی، خاطرنشان کرد: همین صبوری‌ها و توکل به خداوند به داد مردم غزه خواهد رسید و در نهایت هم پیروز این میدان مردم مظلوم و قهرمان فلسطین خواهند بود و نابودی رژیم صهیونیست را جشن خواهیم گرفت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha