یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
امام جمعه قشم

حوزه/ حجت الاسلام حاجبی گفت: طوفان الاقصی یک نبرد مقتدرانه اسلامی و قرآنی، نه شیعه و سنی بلکه حماسه بزرگ جبهه مقاومت بود که باید در بین آحاد مردم دنیا پررنگ شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان با بیان اینکه مقاومت در فلسطین، امتداد مقاومت ایران اسلامی است، گفت: طوفان الاقصی، طوفان وحدت آفرین بوده چرا که مسلمانان را از موضع ضعف خارج کرده و احیاگر روح مبارزه در بین آحاد مسلمین شده است.

حجت الاسلام حاجبی تاکید کرد : طوفان الاقصی یک نبرد مقتدرانه اسلامی و قرآنی، نه شیعه و سنی بلکه حماسه بزرگ جبهه مقاومت بود باید در بین آحاد مردم پررنگ شود.

وی افزود: رشادت ها و پایمردی جوانان دیار قبله اول مسلمین در مقابل رژیم کودکش صهیونیستی تحسین برانگیز است و مردم جهان آن را فراموش نخواهند کرد.

امام جمعه قشم در ادامه با اشاره به مناسبت های پیش رو، سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده را گرامی داشت و اظهار کرد : شهادت شهید فهمیده نهادینه شدن مبارزه با استکبار شده است چرا که با حضور عاقلانه و جدی نوجوانان هم تبدیل به یک امر مستمر و سنت جاریه شده است.

وی خاطرنشان کرد : یکی از راه کارهای مقابله با استحاله فرهنگی دانش آموزان در جامعه پررنگ کردن اندیشه های شهدای دانش آموز و خصوصا وصیت نامه های آنان است.

امام جمعه قشم از کارهای توسعه ای انجام شده در سطح شهرستان و روستاها توسط فرماندار و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قدردانی کرد و گفت: دهیاران بهترین بازوان مشورتی جهت انجام کار های توسعه ای در جزیره قشم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha