یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ اجلاسیه مجمع بسیجیان قشم برگزار شد

حوزه / حجت‌الاسلام حاجبی گفت: نوجوانان خوش‌فکر و خلاق خیلی بهتر از مشاوران با حقوق چند ده میلیونی می‌توانند منشا اثر باشند و مدیران با اختصاص ساعتی از کار خود برای حضور در مدارس و گفت‌وگو با دانش آموزان از این ظرفیت ارزنده استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم امروز در جلسه مجمع بسیجیان شهرستان که در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت سپاه شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه بسیج علاوه بر حضور در میادین جهاد نظامی، تلاش پیوسته برای دستیابی به کمال در همه حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، علمی و سیاسی است.

حجت‌الاسلام حاجبی ادامه داد: ورود بسیج در امور نه آمرانه، که خادمانه و نقش آفرینی فرزندان امامان جامعه، کنشگری در چارچوبِ ساختارمند بوده و مدیران دستگاه‌ها، نهادها، ادارات و سازمان‌ها اگر بسیجی هستند باید با حضور برنامه‌ریزی شده در مدارس از میان دانش آموزان خوش فکر و خلاق "هیئت‌های اندیشه ورز" را برای پیشبرد اهداف انقلابی تشکیل دهند.

وی با تأکید بر اهمیت حق پذیری نوجوانان، گفت: پاسخگویی به شبهاتی که دشمن با توسل به دستاوردهای ارتباطی جدید و ورود مجازی به خانه‌های مردم، در ذهن‌ها ایجاد کرده از وظایف علما و روحانیون است.

حجت‌الاسلام حاجبی خاطرنشان کرد: نوجوانان خوش‌فکر و خلاق خیلی بهتر از مشاوران با حقوق چند ده میلیونی می‍توانند منشا اثر باشند و مدیران با اختصاص ساعتی از کار خود برای حضور در مدارس و گفت‌وگو با دانش آموزان از این ظرفیت ارزنده استفاده کنند.

وی تصریح کرد: زمانی دسترسی‌ها ممکن نبود، ولی امروز هم در حوزه نرم افزاری هم حوزه مردمی، نشستن بین دانش آموزان و گفت‌وگو با آنان ضروری است.

امام جمعه شهرستان قشم به تکاپوی دولت برای خدمت رسانی و رفع عقب ماندگی‌ها اشاره کرد و یادآور شد: امروز کمتر کسی در شهرستان قشم مطالبه مسکن دارد و کار بزرگی در این حوزه از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و منطقه‌آزاد و بخشداران صورت پذیرفته است.

حجت الاسلام حاجبی از اقدامات صورت گرفته با عنوان هدیه انقلاب اسلامی به مردم یاد کرد و گفت: مسائل و مشکلات حوزه آب و راه، علیرغم کم کاری‌های سال‌های گذشته در دولت فعلی در حال رفع شدن می‌باشد.

وی اظهار کرد: اتفاقات خوبی در حوزه آب غرب جزیره رقم زده شده و لذا ادامه کار و همچنین پل خلیج فارس در همین دولت به نتیجه می‌رسد.

امام جمعه قشم، به جهاد مردم غزه برای باز پس گیری سرزمین‌های اشغالی از سوی صهیونیست اشاره کرد و یادآور شد: تولیت قدس حق فلسطینیان ستم دیده است و طوفان الاقصی توافق شرم آور برخی کشورهای مسلمان منطقه را حداقل تا پایان دولت جعلی صهیونیستی، به تاخیر انداخت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha