دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: سکوت در برابر تجاوزگری‌های صهیونیست‌ها نه تنها آنان را گستاخ‌تر از هر روز دیگری می‌کند بلکه تأیید نسل کشی مردم غزه است.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین و مردم غزه اظهار داشت: هر انسان عاقل و با وجدانی می‌داند که ظلم هرگز پایدار نخواهد بود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: امروز ملت فلسطین زیر سخت‌ترین و بی‌سابقه‌ترین جنایات رژیم غاصب و جعلی اسرائیل قرار دارند بنابراین سکوت در برابر این ظلم‌ها به نوعی خیانت به بشریت محسوب می‌شود.

استاد حوزه عنوان کرد: صهیونیست‌ها امروز در مقابل دیدگان جهانیان یک نسل کشی بزرگ علیه جهان اسلام به راه انداخته‌اند و متأسفانه در این میان شاهد وضعیت منفعل دولت‌های اسلامی و نیز سکوت مجامع بین‌المللی در این بحران بزرگ هستیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار عنوان کرد: سکوت در برابر تجاوزگری‌های صهیونیست‌ها نه تنها آنان را گستاخ‌تر از هر روز دیگری می‌کند بلکه تأیید نسل کشی مردم غزه است.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: امروز قلب جهان اسلام در غم به خاک و خون کشیده شدن مردم مظلوم فلسطین به درد آمده است لذا جهان اسلام باید حرکتی سنجیده و تأثیرگذار در مقابل دشمن صهیونیستی از خود نشان دهد.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: امروز ملت مظلوم فلسطین با دلاوری و روحیه جهادی خود در مقابل اسرائیل و دیگر همدستان جنایتکارش ایستاده‌اند و اکنون زمان آن رسیده است که کشورهای اسلامی موضع خود در برابر دشمن صهیونیستی را مشخص کنند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان خاطرنشان کرد: رژیم اسرائیل به خوبی می‌داند که دیر یا زود از صحنه روزگار حذف خواهد شد بنابراین تلاش دارد با نسل کشی مسلمین و مردم فلسطین مرهمی بر این درد خود بگذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha