دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نهج‌البلاغه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری اولین کنفرانس ملی علمی-تخصصی نهج‌البلاغه به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمد کارگرشورکی ظهر امروز در دیدار اعضای اولین کنفرانس ملی علمی-تخصصی نهج‌البلاغه که با حضور دکتر خادم زاده مسئول کمیته دبیرخانه، دکتر بیک زاده شهرکی دبیر اجرایی و حجت الااسلام غضنفری مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای یزد در مدیریت حوزه خواهران استان برگزار شد با اعلام آمادگی حوزه خواهران برای همکاری با این کنفرانس اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران برای شرکت در اولین کنفرانس ملی علمی-تخصصی نهج‌البلاغه از تمام ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد و طلاب پژوهشگر برای شرکت در این کنفرانس دعوت خواهند شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، حمایت مادی و معنوی از طلاب پژوهشگر و حضور فعالان این عرصه را یکی از راه های ایجاد انگیزه و ارتقای سطح علمی پژوهشی فعالان این عرصه بیان کرد.

در ادامه این نشست، حمیدرضا بیک‌زاده شهرکی دبیر اجرایی کنفرانس ملی علمی-تخصصی نهج‌البلاغه در رابطه با این کنفرانس گفت: دانشگاه فنی حرفه‌ای استان یزد به عنوان میزبان اولین کنفرانس ملی علمی- تخصصی نهج‌البلاغه با رویکرد کار و تولید و نقش آن در تعالی جامعه با محورهای مختلف است.

وی ادامه داد: اولین کنفرانس ملی علمی-تخصصی نهج‌البلاغه سوم و چهارم بهمن برگزار خواهد شد و ارسال مقالات تا ۱۵ آذر ۱۴۰۲ امکان‌پذیر است.

ویژگی‌های کنفرانس:

اولین کنفرانس ملی علمی-تخصصی نهج‌البلاغه دارای مجوز و نمایۀ رسمی ISC بوده و تمامی مقالات پذیرفته شده آن در پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) نمایه خواهند شد و بر اساس قوانین وزارت علوم، شرکت در این کنفرانس دارای تمام امتیازات علمی و پژوهشی مشمول نمایه ISC خواهد بود.

نمایه‌سازی، انتشار مقالات برگزیده در کتاب، تهیه لوح فشردۀ مجموعه مقالات کنفرانس، چاپ تعدادی از مقالات برگزیده در مجلات معتبر علمی - پژوهشی پشتیبان کنفرانس، صدور گواهی‌نامه معتبر کنفرانس و تقدیر ویژه از مقالات برتر از دیگر امتیازات شرکت در این کنفرانس است.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به به وب‌سایت کنفرانس به آدرس www.cnby.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha