چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ سردار رحیم نوعی اقدم با اشاره به اینکه اخلاص در عمل، باور و توکل به خدا در هر کاری غیر ممکن‌ها را ممکن می‌کند، گفت: نمونه بارز این مورد را به عینه در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در جبهه نبرد با تروریست‌های داعش و در دوران دفاع مقدس مشاهده کردم..

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، سردار نوعی اقدام امروز در مراسم گرامیداشت سالروز کنگره شهدای زنجان با تأکید بر اینکه شهدا برای ما بسیار گران‌سنگ و ارزشمند هستند، اظهار داشت: در سایه خون و جانفشانی شهدا است که ملت ایران امروز در مسند قدرت و صلابت منطقه‌ای و جهانی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه راه انقلاب اسلامی راه حق و درست است و نباید تردید به خود راه دهیم، گفت: دکترین دفاعی مقاومت این است که برای پیروزی می‌جنگد و شهادت هم برای ما پیروزی است.

سردار نوعی اقدام تصریح کرد: درگیری ما با استکبار بر سر این است که می‌خواهیم مستقل باشیم و روی پای خود بایستیم و در رویایی ۴۴ ساله انقلاب با استکبار همواره این نظام اسلامی بوده که پیروز بوده و آنچه ما خواستیم محقق شده است.

همرزم شهید سلیمانی، با اشاره به اینکه اخلاص در عمل، باور و توکل به خدا در هر کاری غیر ممکن‌ها را ممکن می‌کند، اظهار کرد: نمونه بارز این مورد را به عینه در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در جبهه نبرد با تروریست‌های داعش و در دوران دفاع مقدس مشاهده کردم.

وی گفت: شهدا برای ما بسیار گران‌سنگ و ارزشمند هستند، چرا که در سایه خون و جانفشانی آن‌ها است که ملت ایران امروز در مسند قدرت و صلابت منطقه‌ای و جهانی قرار گرفته است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: نسل امروز باید بدانند که فرزندان مخلص و پاک ایران اسلامی برای حفظ و صیانت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی چگونه فداکاری کردند تا با الگو گیری از شهیدان در برابر جنگ نرم دشمن با همان فداکاری بایستند و از نظام جمهوری اسلامی محافظت کنند.

در ادامه سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: با عنایت خداوند متعال، توجه شهدا و با تلاش مسئولان استان و با حضور خانواده شهدا، نیروهای بسیجی و دیگر اقشار، کنگره بسیار باشکوهی برگزار شد که در کشور اثرگذار بود.

وی با بیان اینکه شهدا با خدا عهد بستند و از جان خود گذشتند، بیان کرد: شما هم عهدی بستید که تغییری در پیمان نیست و قطعاً ادامه دهنده راه شهدا هستید.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با تشکر از نیروهای بسیجی و همه کسانی که در برگزاری کنگره به‌صورت شبانه روزی تلاش کردند، یادآور شد: از همه به‌ویژه نیروهای بسیجی که هفته‌ها به‌صورت شبانه روزی تلاش می‌کردند تا مراسم باشکوهی در شأن شهدا در استان برگزار شود، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha