یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری - عضو مجلس خبرگان رهبری

حوزه / عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در دو سه هفته اخیر شاهد بودیم که در تمام دنیا، حتی در نیویورک و واشنگتن تظاهرات ضد اسرائیلی و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین برپا شد و این یک انزوای بین المللی رسمی و غیر رسمی و انسانی برای اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در ابتدای کلاس درس خارج خود به حمله زمینی شب گذشته رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه اشاره کرد و اظهار داشت: نیروهای اسرائیل شب گذشته با جواب دندان شکن نیروهای مقاومت رو به رو شدند و چاره‌ای جز عقب نشینی پیدا نکردند که این خود شکست فاحشی برای آنها محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه از ابتدای این جنگ تا کنون اسرائیل در تمامی زمینه‌های نظامی، سیاسی، بین المللی و اطلاعاتی هیچ پیروزیی به‌دست نیاورده است، گفت: اگر این حمله زمینی اتفاق می‌افتاد، از روزی که عملیات طوفان الاقصی انجام شد تا کنون، این تنها پیروزی نظامی این رژیم بود که آن هم اتفاق نیفتاد و باز هم شکست خوردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به پیروزی اطلاعاتی و نظامی، عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و یادآور شد: این یک عملیات ۱۰۰ درصد پیروزمندانه به نفع نیروهای مقاومت بود و تأکیدی بر این موضوع بود که اسرائیل نه تنها از نظر نظامی دست برتر ندارد، بلکه از نظر اطلاعاتی و امنیتی هم خیلی عقب مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری خاطرنشان کرد: بمباران مردم عادی و بیمارستان‌ها، نه تنها پیروزیی برای اسرائیلی‌ها به حساب نمی‌آید، بلکه باعث شکست سیاسی بزرگی برای آنها شد، آنها سال‌های سال برای عادی سازی روابط با کشورهای عربی زمینه سازی و تلاش کرده بودند و در حال نتیجه گیری و پیروزی در این زمینه بودند که با این شکست بزرگ سیاسی، سال‌های زیادی نیاز خواهند داشت تا به نقطه قبل از عملیات طوفان الاقصی برسند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: به غیر از آمریکا و انگلیس و چند کشور اروپایی، دیگر هیچ کشوری پشت اسرائیل نایستاده و همه کشورها، در مقابل آن قرار گرفته‌اند، در نتیجه اسرائیل در دنیا منزوی شده و دیگر هیچ جایگاهی در سازمان ملل ندارد.

وی گفت: در دو سه هفته اخیر شاهد بودیم که در تمام دنیا، حتی در نیویورک و واشنگتن تظاهرات ضد اسرائیلی و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین برپا شد و این یک انزوای بین المللی رسمی و غیر رسمی و انسانی برای اسرائیل است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری گفت: با روحیه بالا و شهادت طلبانه ملت فلسطین، امید است که عملیات طوفان الاقصی به پیروزی بینجامد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha