شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
لرستانی

حوزه/حجت الاسلام علی لرستانی گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی بین اهداف نظامی و غیرنظامی هیچ گونه تفکیکی ندارد و با وحشیگری همه اصول انسانی و بین المللی را زیر پاگذاشته است.

حجت الاسلام علی لرستانی مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی جنایات زیادی انجام داده و این جنایات شامل کشتار زنان، کودکان و افراد غیرنظامی، بمباران بیمارستان‌ها، مساجد و کلیساها، تخریب خانه‌ها و زیرساخت‌ها، تحریم‌های اقتصادی، تجاوز به حقوق بشر و قوانین بین‌المللی و ... می‌شود.

وی ادامه داد: رژیم غاصب اسرائیل با حمایت سیاسی، نظامی و مالی انگلیس و آمریکای جنایتکار و برخی کشورهای غربی به جنایات خود ادامه می‌دهد و به هشدارها و محکومیت‌های جامعه جهانی توجه نمی‌کند، اما باید بداند مردم فلسطین با مقاومت شجاعانه خود در برابر این رژیم ظالم مقاومت کرده و از حمایت ملت‌های آزادی خواه و رهبران دینی برخوردار هستند.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی بین اهداف نظامی و غیرنظامی هیچ گونه تفکیکی ندارد و با وحشیگری همه اصول انسانی و بین المللی را زیر پاگذاشته است، اظهار کرد: رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی با ناجوانمردی بیمارستان ها، مدارس، مساجد، و کلیساها را مورد حمله قرار می دهد.

لرستانی خاطرنشان کرد: هرگز نمی‌توان جنایت هولناک و وحشیانه علیه مردم غزه که یک هلوکاست واقعی در عصر حاضر است و نشان از سرعت فروپاشی رژیم کودکش اسرائیل دارد را با پروپاگاندای رسانه‌ای غرب بزک کرد و با عملیات فریب و تحریف، چهره شیطانی اسرائیل و همدستانش و در راس آمریکای جنایتکار را پوشاند.

وی ادامه داد: شقاوت حرمله‌ها، شمرها و یزیدیان زمان که در قامت غاصبان وحشی صهیونیستی و همدستان آمریکایی و غربی آن خلاصه شده است، کربلای خونینی را به تصویر کشید که دیوارهای شیشه‌ای عملیات رسانه‌ای و تبلیغات سنگین علیه ملت مظلوم فلسطین و نیروهای مقاومت را درهم شکست و سران غربی حامی رژیم اشغالگر و مدعیان حقوق بشری که در گرداب سکوت فرو رفتند را بیش از گذشته رسوا کرده است.

لرستانی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی سال‌ها در زمینه هک و تجهیزات الکترونیکی سرمایه‌گذاری گسترده‌ای داشته اما با این‌ حال طوفان الاقصی نشان داد حتی در قوی‌ترین رژیم نظارتی جهان نیز نقاط کور اجتناب‌ناپذیری وجود دارد.

وی عنوان کرد: طوفان الاقصی ثابت کرد که اتکا به برتری فناوری و نظارت همه‌جانبه نمی‌تواند امنیت رژیم صهیونیستی را فراهم کند، چراکه امروز جبهه حق و باطل مشخص شده است و جهان به وضوح شاهد بیداری و آگاهی مردم آزادی‌خواه در سراسر دنیاست که سراسر وجودشان پر از خشم و ناراحتی از جنایات دیوانه وار صهیونیست ها می‌باشد.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) اضافه کرد: امت اسلام هر دولتی را که به عادی سازی روابط با دولت اشغالگر و متجاوز وخونریز صهیونیستی بپردازد او را به عنوان خائن به جهان اسلام و امت اسلامی می شناسد.

وی اظهار کرد: بی تردید طبق وعده صادق حضرت امام خمینی (ه) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) اسرائیل از بین رفتنی است و فلسطین به فلسطینیان و آغوش اسلام باز خواهد گشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha