شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
2.jpg

مدیر مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) شهرستان پارس‌آباد گفت: پس از عملیات طوفان الاقصی، توهم شکست‌ناپذیر بودن رژیم صهیونیستی و قدرت پوشالی آن برای تمام مردم دنیا آشکار شد و به‌طور قطع  پیروزی جبهه مقاومت نقطه عطفی در تاریخ برای تحقق نظم نوین جهانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، حبیبه شاهنده در نشست بصیرتی که عصر امروز در مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) پارس‌آباد برگزار شد، با تأکید بر مظلومیت ملت‌ فلسطین، اظهار داشت: در رویدادهای اخیر فلسطین، مسئله اصلی شکست هیمنه و ابهت پوشالی اسرائیل است که توسط رزمندگان مقاومت شجاعانه و دلیرانه انجام گرفت.

وی افزود: با وجود اینکه دنیای کفر با اتحاد همدستان خود سعی در چنگ‌انداختن بر سرمایه‌های مادی و معنوی جهانیان به‌خصوص ملت مظلوم و رنج دیده فلسطین داشتند، اما عملیات دلاورانه جبهه مقاومت ثابت کرد که اگر اسباب نصر فراهم شود، خداوند متعال نصرت خود را نصیب مؤمنین می‌کند تا بر دشمنان غالب شوند.

مدیر مدرسه علمیه ثامن الحجج(ع)، با بیان اینکه حماسه جبهه مقاومت از هر جهت ستودنی بوده و سد دشمن در برابر مقاومت فلسطین شکسته‌ شد، اظهار کرد: بازتاب ایستادگی در برابر رژیم جائر و کودک‌کش صهیونیستی، غیر از حمله به مردم بی‌گناه چیز دیگری نمی‌توانست باشد، در چنین شرایطی دولت‌های اسلامی بایستی با پرهیز از عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی، در برابر آن رژیم متحد شده و به حمایت از مردم مظلوم فلسطین برخیزند.

شاهنده تصریح کرد: پس از عملیات طوفان الاقصی، توهم شکست‌ناپذیر بودن رژیم صهیونیستی و قدرت پوشالی آن برای تمام مردم دنیا آشکار شد و به‌طور قطع پیروزی جبهه مقاومت نقطه عطفی در تاریخ برای تحقق نظم نوین جهانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه آمریکا و دولت‌های استکباری باید تحولات دنیا و افول قدرتشان را بپذیرند، خاطرنشان کرد: امروزه افکار عمومی و معادلات بین‌المللی تغییر کرده و سیاست‌های رژیم صهیونیستی و کشورهای سلطه‌گر را تحمل نمی‌کنند، چرا که به‌خوبی متوجه شده‌اند ادامه کشتار ملت‌های بی‌گناه و بی‌دفاع، هیچ نتیجه و دستاوردی برای ابر قدرت‌های جهان نخواهد داشت.

طوفان الاقصی، توهم شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین برد

طوفان الاقصی، توهم شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین برد

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha