چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ وزیر آموزش و پرورش گفت: این نسل، نسل طوفان است، نسل قاسم سلیمانی است که در یکایک دانش آموزان این کشور تکثیر شده و اکنون ۱۶.۵ میلیون دانش آموز، هر کدام، یک قاسم سلیمانی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، اجتماع ۱۰ هزار نفری دانش‌آموزان دختر به مناسبت روز نوجوان با عنوان «نسل طوفان» ظهر دوشنبه با هدف حمایت از مردم مظلوم غزه و با حضور وزیر آموزش و پرورش در تبریز برگزار شد.

رضا مراد صحرایی در این اجتماع با اشاره به اینکه امروز برخی کشورهای عربی شریک ظالمان هستند، اظهار داشت: کسی که ظلمی ببیند و پیام مظلومیت را بشنود و کاری نکند، مسلمان نیست.

وی با بیان اینکه دانش آموزان ما یک حرف با تمام دنیا دارند، گفت: حرف آنها این است که همواره در کنار مظلومان ایستاده‌اند و دفاع از مظلوم در ریشه ما است.

وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به اینکه ایرانیان رهبر خود را دانش آموزی می‌بینیم که جانش را در راه دفاع از میهن فدا کرد، یادآور شد: پیام دانش آموزان ایرانی به تمام کشورهای عربی این است که دانش آموزان را به میدان بیاورید تا مهیب «مرگ بر اسرائیل» را فریاد بزنند.

وی تصریح کرد: از دانش آموزان می‌خواهم مهربانی خود را با کودکان غزه و مظلومان دنیا به اشتراک بگذارند و با تمام وجود و انرژی بر سر رژیم کودک کش فریاد بکشند.

صحرایی با تأکید بر اینکه مدرسه قوی ضامن ایران قوی است، ادامه داد: امروز کودکان ما با عروسک‌های خود در این همایش حاضر شده‌اند و می‌خواهند با عروسک‌های خود با کودکان غزه همدردی کنند، این نسل، نسل طوفان است، نسل قاسم سلیمانی است که در یکایک دانش آموزان این کشور تکثیر شده و اکنون ۱۶.۵ میلیون دانش آموز، هر کدام، یک قاسم سلیمانی هستند.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: پیام دانش آموز ایرانی برای دنیا، پیام صلح و دوستی است و می‌خواهد دنیای بدون اسرائیل را به تصویر بکشد، از روزی که این رژیم ایجاد شده دنیا روی خوش و آرامش ندیده است.

وی با بیان اینکه نسل طوفان، بساط استکبار را بر خواهد چید، گفت: ما با صلح به دنیا پیام داریم و برای ایجاد شادمانی در سراسر دنیا می‌خواهیم دنیای بی‌اسرائیل را به تصویر بکشیم و نشان دهیم اگر اسرائیل نباشد چه می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha