سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
عراق

حوزه/ حسن العبادی نماینده گردان سید الشهداء در ایران ضمن اعلام آمادگی گروه‌های مقاومت اسلامی عراق برای رویارویی با رژیم صهیونیستی از حضور و نظارت دبیر کل گردان سید الشهداء بر عملیات مرزی لبنان و فلسطین خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، مقاومت اسلامی عراق در قالب گردان‌های مختلف از روزهای آغازین عملیات طوفان الاقصی و در دفاع از حق مردم مظلوم غزه حملات نظامی را به پایگاه‌های آمریکا در عراق انجام داده و خساراتی را بر آمریکایی‌ها تحمیل کرده است.

حسن العبادی نماینده گردان سید الشهداء در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه با اشاره به اینکه آمریکا شریک اصلی صهیونیست‌ها و مهمترین حامی این رژیم است، اظهار داشت: کتائب سید الشهدای عراق آماده مواجهه با رژیم صهیونیستی و ضربه زدن به منافع آمریکایی‌ها در منطقه هستند و ما گوش به فرمان آیت الله سید علی خامنه‌ای ولی امر مسلمین و مرجعیت بزرگوار هستیم.

العبادی گفت: اگر دشمن صهیونیستی حملات وحشیانه خود به شهروندان بی گناه غزه را متوقف نکند، ما آماده مقابله و رویارویی با رژیم صهیونیستی و ضربه زدن به منافع آمریکا در منطقه هستیم.

وی افزود: ما با تمام امکاناتی که داریم برای بازگرداندن حقوق ملت‌های منطقه از جمله فلسطین و بیرون راندن اشغالگران صهیونیست از منطقه تلاش می‌کنیم.

نماینده گردان سید الشهداء در ایران تأکید کرد: ما یکی از اولین گروه‌های مقاومتی هستیم که از مقاومت فلسطین حمایت کردیم و ابوعلاء الولایی دبیرکل کتاب سیدالشهداء به طور حضوری بر عملیات‌های انجام شده در مرز لبنان و فلسطین اشغالی نظارت داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ۳ IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    بنظرم این سخنان جنبه تعارف و تبلیغات است جناب دبیرکل !!¿¿ مردم داغستان به هواپیمای اسرائیل حمله کردند