دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
گزارش تصویری/ دیدار دانش آموزان بسیجی با امام جمعه شهرستان سلطانیه

حوزه/ امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه شهید علی وردی در اوج غربت از ارزش‌ها دفاع کرد و به حرمت ارزش‌های اسلام و انقلاب یعنی اهل‌بیت (ع) و ولایت فقیه پایبند ماند، گفت: این شهید حجتِ دهه هشتادی هاست و خداوند در قیامت با این شهید احتجاج خواهد کرد که او هم در جامعه‌ای که شما زندگی می‌کردید، زندگی می‌کرد و همین فضای مجازی، بی حجابی بود و شیطان صفت تان بودند، اما او استوار ماند.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه سلطانیه روز دوشنبه در دیدار با دانش آموزان بسیجی این شهرستان با بیان روایتی از پیامبر اسلام در مورد نوجوانان، اظهار داشت: محبوبترین خلائق نزد خدا نوجوان خوش سیمایی است که نوجوانی خود را در راه اطاعت از پروردگار می‌گذارند و خدا به این نوجوان افتخار می‌کند و از او رضایت دارد.

وی با بیان اینکه همه شهدا نزد خداوند جایگاه و مقام ارزشمندی دارند، اما برخی شهدا از جمله شهید فهمیده، شهید مصطفی صدرزاده، شهید آرمان علی وردی و شهید روح الله عجمیان از شهدای شاخص هستند، یادآور شد: اقدام و حرکت به موقع و بصیرت، این شهدا را شاخص کرده است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه شهید علی وردی در اوج غربت از ارزش‌ها دفاع کرد و به حرمت ارزش‌های اسلام و انقلاب یعنی اهل‌بیت (ع) و ولایت فقیه پایبند ماند، اظهار کرد: این شهید حجتِ دهه هشتادی هاست و خداوند در قیامت با این شهید احتجاج خواهد کرد که او هم در جامعه‌ای که شما زندگی می‌کردید، زندگی می‌کرد و همین فضای مجازی، بی حجابی بود و شیطان صفت تان بودند، اما او استوار ماند.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه دشمنان حق، همیشه قسی القلب و بی‌رحم و سنگ دل بوده‌اند، خاطرنشان کرد: کسانی که در دوران دفاع مقدس از صدام حمایت کردند و جوانان ایران مثل حسین فهمیده‌ها را به‌شهادت رساندند، امروز هم از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه حمایت می‌کنند که ۳ هزار کودک بی‌گناه را به شهادت رسانده‌اند.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به سه توصیه مهم مقام معظم رهبری به نوجوانان مبنی بر استفاده از فرصت نوجوانی برای سلامت جسمی، معنوی و فکری، گفت: سلامت جسمی را با ورزش و تغذیه مناسب، سلامت معنوی را با ارتباط با خدا، با نماز و عبادت، با دعا و یاد شهدا و با حفظ حجاب و سلامت فکری را با کتاب خوانی و مطالعه زندگینامه شهدا و زندگی ائمه معصومین و پرهیز از شبکه‌های ضد دین و ضد انقلاب تأمین کنید.

وی با اشاره به اهمیت حجاب و با بیان اینکه حجاب حکم صریح قرآن است و غرب در مورد زن و آزادی دروغ می‌گوید و امنیت و آزادی زن در حجاب تأمین می شود، یادآور شد: دشمنان می‌خواهند با بی‌حجابی و بی‌عفتی نهاد مقدس خانواده را متزلزل کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha