یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
س

حوزه / طلاب پژوهشگر مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی آیت الله اعتمادی(ره) کاشان با معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه کاشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، طلاب پژوهشگر مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی آیت الله اعتمادی(ره) کاشان با حضور در مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان با معاون پژوهش دیدار و گفت‌وگو کردند

حجت الاسلام روح الله شبانی نوش آبادی معاون پژوهش حوزه علمیه منطقه کاشان در این جلسه بر ضرورت انجام پژوهش براساس نیاز جامعه امروز اشاره کرد و گفت: یکی از وظائف مهم طلاب و روحانیون حضور کارآمد در جامعه است و این حضور مبتنی بر تسلط بر دانش کارآمد بوده که از راه احاطه بر مهارت های مختلف به دست می آید که یکی از این مهارت ها، مهارت نویسندگی و تولید علم است .

وی به هوش مصنوعی اشاره و تصریح کرد: حوزه های علمیه می بایست با علم روز پیش بروند و نیاز جامعه را شناسایی کنند و برای رفع آن گام بردارند.

معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان اظهار کرد: هوش مصنوعی بر پایه داده ها (دیتا) استوار است که ایجاد و آماده کردن این داده ها در حوزه علوم انسانی و اسلامی بر عهده حوزه های علمیه است که اگر این دیتاها و محتوا ها توسط افراد غیر کارشناس تولید شود آسیب جبران ناپذیری بر دین و مسائل دینی وارد خواهد شد.

انتهای پیام./

دیدار طلاب پژوهشگر مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی با معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان + عکس

دیدار طلاب پژوهشگر مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی با معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha