سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
صفایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تأکید بر وحدت بین مسلمانان و ضرورت آن، گفت: بزرگترین گناه ایجاد تفرقه و اختلاف است و دشمن از اختلاف سوء استفاده خواهد کرد، بنابراین حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت یک واجب شرعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار جامعه روحانیت استان با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و پیروزی محور مقاومت در جنگ با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: طوفان الاقصی برای دنیای اسلام، عزت و عظمت به ارمغان آورده است و به قطع و یقین خون شهدای مظلوم فلسطینی سیلاب ویرانگری برای سرازیر کردن صهیونیست‌ها و جبهه ظلم جهانی به گورستان تاریخ خواهد بود.

وی بیان کرد: اسرائیل یک رژیم نامشروع و کاخ شیشه ای است که فرایند شکست و فروریزی آن مدت هاست که آغاز شده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اسراییل در نقطه فرود و اضمحلال خود قرار گرفته است ابراز داشت: آمریکا و اسراییل برای جبران شکست فاحش خود در مقابل مسلمانان با بمباران کور و اسیرگیری غیرانسانی و دامن زدن به عادی سازی روابط و اختلافات سیاسی و مذهبی و برهم زدن وحدت مسلمانان قصد برون رفت از وضعیت موجود را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تاکید بر وحدت بین مسلمانان و ضرورت آن اظهار داشت: بزرگترین گناه ایجاد تفرقه و اختلاف است و دشمن از اختلاف سوء استفاده خواهد کرد. بنابراین حمایت همه جانبه از مقاومت یک واجب شرعی است.

وی با اشاره به اقدام جنایتکارانه رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی در قتل‌عام بیمارستان “المعمدانی” غزه و ادامه جنایت‌های ددمنشانه این رژیم کودک‌کش علیه زنان، کودکان و غیر نظامیان گفت: این اقدام از هولناک‌ترین و وحشیانه‌ترین وقایع این عصر به‌شمار می‌رود.

امام جمعه بوشهر، ضمن محکومیت این اقدام شنیع صهیونیست‌ها به عنوان نسل‌کشی و جنایت جنگی علیه بشریت و اعلام همدردی با مردم مظلوم فلسطین گفت: جامعه روحانیت استان همواره نشان داده که در متن صحنه و میدان مقاومت حاضر است و در این جنگ نظامی و ادراکی یکی از مهمترین رسالت روحانیون تبیین حقایق و روشنگری ابعاد مختلف این جنگ در جغرافیای رسانه بین المللی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha