یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / دیدار علما و مبلغین تویسرکان با نماینده ولی فقیه در استان همدان

حوزه / امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه نشر فرهنگ استکبار ستیزی در جامعه برای نسل جدید یک اصل و ضرورت است، گفت: با تبیین و بیان واقعیت‌ها لازم است تا این نسل را با جنایاتی که توسط دشمنان اسلام و انقلاب انجام شده آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد امام جمعه تویسرکان امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان تویسرکان، با گرامیداشت روز بسیج دانش‌آموزی و سالروز شهادت شهید حسین فهمیده، اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای اخیر شاهد جنایات صهیونیست‌ها و حمایت تمام قد آمریکا از این رژیم غاصب بودیم، بنابراین راهپیمایی ۱۳ آبان امسال باید با شکوه خاصی در سراسر کشور و در شهرستان برگزار شود.

وی با بیان اینکه دشمن نقشه‌های فراوانی برای تحریف واقعیت‌ها و به انحراف کشیدن جوانان کشیده است، خاطرنشان کرد: قطعا حضور آگاهانه و گسترده دانش آموزان، دانشگاهیان و فرهنگیان مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود.

امام جمعه تویسرکان، با تأکید بر اینکه نشر فرهنگ استکبار ستیزی در جامعه برای نسل جدید یک اصل و ضرورت است، گفت: با تبیین و بیان واقعیت‌ها لازم است تا این نسل را با جنایاتی که توسط دشمنان اسلام و انقلاب انجام شده آشنا کنیم.

وی افزود: جنایات بزرگی که توسط استکبار در عصر کنونی انجام شده و در حال انجام است، حتی در عصرهای گذشته توسط جنایتکارانی همچون هیتلر نیز دیده نشده است.

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد تصریح کرد: راویان و پیشکسوتان دفاع مقدس، با حضور در مدارس و دانشگاه‌ها به بیان واقعیت‌های تاریخ بپردازند و اجازه تحریف آن را به دشمن ندهند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha