چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 1116438
۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
جلسه هماهنگی 13 آبان پلدشت

حوزه/ راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ۱۴۰۲ در پلدشت از ساعت  ۱۰:۳۰ صبح از مقابل مسجد جامع شهر پلدشت آغاز و پس از طی مسیرهای خیابان ساحلی، ولیعصر و میدان انقلاب در میدان امام حسین( ع) خاتمه می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام وحید طالبی امروز در جلسه هماهنگی برنامه های ۱۳ آبان در سالن جلسات فرمانداری پلدشت برگزار شد، با اشاره به ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی، اظهار کرد: رژیم غاصب اسرائیل در منجلاب شکست فرورفته است و شاخه نظامی حماس قدرت پوشالی آنها را به جهانیان نشان داد.

وی به راهپیمایی ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان فقط ویژه دانش آموزان نیست و امسال لازم است تمامی اقشار مردم، پرشورتر از سالیان گذشته در این مراسم شرکت نمایند.

امام جمعه پلدشت خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران است و جوانان انقلابی ایران با تبعیت از امام راحل هیمنه آمریکا را از بین بردند و به جهانیان نشان دادند که به اتکا به قدرت لایزال الهی می توان، در مقابل همه قدرت های دنیا ایستاد و ما این را به دنیا خصوصا جهان اسلام صادر کردیم.

در ادامه این جلسه محمد اکبرزاده گفت: یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش آموز از مهمترین برنامه های روز مبارزه با استکبار است و تمامی دستگاه های اجرایی موظفند با تمام توان برای برگزاری با شکوه این مراسم همکاری نمایند.

فرماندار پلدشت در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مردم مظلوم غزه افزود: ما ملت ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان خشم و انزجار خود را از رژیم کودکش در راهپیمایی ۱۳ آبان اعلام خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ۱۴۰۲ در پلدشت از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مقابل مسجد جامع شهر پلدشت آغاز و پس از طی مسیرهای خیابان ساحلی، ولیعصر و میدان انقلاب در میدان امام حسین( ع) خاتمه می یابد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha