دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدعلی حسینی

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: هیات امنا مساجد با همفکری نمازگزاران برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ایجاد جاذبه در مساجد برنامه‌ریزی کنند تا شاهد پررونق شدن مساجد باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر سه شنبه شب در آیین تکریم از امام جماعت مسجد جامع شهر دیّر، اظهار داشت: این مراسم تجلیل در راستای قدردانی از خدمات و فعالیت‌های حجت الاسلام دشتی حسینی است.

وی با اشاره به پاداش بالای اقامه نماز جماعت نزد خداوند، افزود: صفوف نمازجماعت نشان دهنده وحدت و اتحاد جامعه اسلامی است و اگر به‌صورت مستمر برگزار شود، نمازگزاران از حال یکدیگر باخبر شده و در مشکلات یاریگر هم خواهند بود.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: مساجد در صدر اسلام کارکردهای مختلفی داشته‌اند و در پیروزی انقلاب و بعد از آن هم همین‌طور بوده است.

وی با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای حضور نسل نوجوان و جوان در مساجد، اظهار کرد: هیات امنا مساجد با همفکری نمازگزاران برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ایجاد جاذبه در مساجد برنامه‌ریزی کنند تا شاهد پررونق شدن مساجد باشیم.

امام جمعه دیّر خاطرنشان کرد: جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه را محکوم می‌کنیم و با مردم مظلوم فلسطین و غزه ابراز همدردی می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha