یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خطاط

حجت الاسلام خطاط با تأکید بر استراتژی جمهوری اسلامی در استکبارستیزی تصریح کرد: آمریکا برای بودن در منطقه به رژیم صهیونیستی نیاز دارد و اگر کنگره این کشور بودجه ای را برای حمایت از اسرائیل تصویب می کند در واقع برای منافع خودشان است و به جای آن که سربازان آمریکایی را به منطقه اعزام کند، یهودیان را فریب داده و از اطراف دنیا آورده و نقشه های خود را عملی می کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالامیر خطاط در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان با اشاره به اهمیت یوم الله ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی ۱۳ آبان به عنوان روز استکبارستیزی مطرح شد و به عنوان استراتژی مهم جمهوری اسلامی در طول بیش از چهاردهه گذشته دنبال می شود.

وی افزود: هر چه زمان، سپری می شود، اهمیت این روز بیشتر معلوم می گردد و مشخص است که مشکل جهان، استکبار و در زمان حاضر مصداق بارز آن آمریکا است و اگر چه در گذشته ابرقدرت های دیگری استعمارگر بودند و استکبار داشتند، اما اکنون دست آنها خالی است وتوان ندارند و آن چه در حال حاضر به عنوان سنبل استکبار در جهان می باشد، آمریکا است.

جانشین مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان با بیان این که با مرور زمان مسئولان آمریکا در حال برملا کردن استکبار خود می باشند، گفت: شرایط حاکم بر جهان نیز به افشای این واقعیت کمک می کند و اکنون تمام مردم جهان به این موضوع واقف می شوند که با آمریکا و استکبار آن باید مقابله کرد.

وی اضافه کرد: در وقایع اخیز غزه نیز، تمام مردم دنیا از مسلمان و غیر مسلمان و حتی یهودیان و کلیمیان به میدان آمده اند و این عمل را محکوم می کنند، اما در مقابل آمریکا اظهار می کند ما از اسرائیل حمایت می کنیم و اگر اسراییل وجود نداشت آن را ایجاد می کردیم.

حجت الاسلام خطاط با تأکید بر استراتژی جمهوری اسلامی در استکبارستیزی تصریح کرد: انقلاب ما از روز اول این موضوع را بیان می کرد و امروز بسیاری از کشورها و مردم نیز به این مسئله واقف می شوند و از افتخارات جمهوری اسلامی این است که از ابتدای انقلاب روزی را به عنوان روز استکبارستیزی اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: اسرائیل در واقع مهره آمریکا در منطقه است و آمریکا برای بودن در منطقه به رژیم صهیونیستی نیاز دارد و اگر کنگره این کشوربودجه ای را برای حمایت از اسرائیل تصویب می کند در واقع برای منافع خودشان است و به جای آن که سربازان آمریکایی را به منطقه اعزام کند، یهودیان را فریب داده و از اطراف دنیا آورده و نقشه های خود را عملی می کند.

جانشین مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان ضمن محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی درغزه عنوان کرد: هیچ انسان آزاده ای نمی تواند از کنار این جنایات ساده عبور کند و همه مردم نسبت به آن برافروخته شده اند و از خداوند متعال نصرت و پیروزی مردم مظلوم و ستمدیده غزه را بر عیله رژیم کودک کوش سفاک می خواهیم.

وی هم چنین اقدامات آمریکا در وتوی مصوبات سازمان ملل در خصوص تهاجم وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد و افزود: حوزه های علمیه در یوم الله ۱۳ آبان با توجه به جریانات اخیر رژیم صهیونیستی به صورت گسترده تر در مدارس علمیه برنامه هایی خواهند داشت و در تجمعی که اعلام می شود شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام خطاط ضمن تقدیر از طلاب و روحانیت نسبت به حضور گسترده در تجمعات اعتراضی علیه رژیم اسرائیل گفت: از همه طلاب و روحانیون تشکر می کنم که در مراسم های گذشته به میدان آمدند و در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان نیز با توجه به موضوعات اخیر به صورت گسترده تر عمل خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha