شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
یوم الله ۱۳ آبان

حوزه/ راهپیمایی ١٣ آبان با شعار " نظم نو جهانی با نسل آرمانی" و محوریت دفاع از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در تمام شهرهای کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

به‌ گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: جنایات آمریکا در ۱۳ آبان سال‌های ۱۳۴۳، ۱۳۵۷ و ۱۳۵۸ دلیل نام‌گذاری این روز به نام مبارزه با استکبار جهانی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد هدف از راهپیمایی ۱۳ آبان را تبیین استکبار ستیزی اعلام و عنوان کرد: شعار مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سیاست‌های ظالمانه و خصمانه آمریکا که منطقی عقلائی است.

وی با بیان اینکه مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر شرارت‌ها، ترورها، نژاد پرستی و جنایت‌هایی که مرتکب شده، گفت: صحنه گردان جنگ غزه آمریکا است.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه اسرائیل دچار فروپاشی و اضمحلال شده است، گفت: اگر کمک‌های و حمایت‌های آمریکا طی این سال‌ها نبود رژیم کودک کش جعلی صهیونیستی زودتر از این‌ها باید از بین می‌رفت.

خاضع با بیان اینکه مسئولیت تمام جنایت‌های در غزه، عراق، سوریه و حتی اوکراین آمریکا است، گفت: یوم الله ۱۳ آبان امسال مهمتر و متفاوت تر از سال‌های گذشته است و مردم استان همزمان با ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی ضمن اعلام انزجار از جنایت‌های آمریکا و اسرائیل حمایت خود از مردم غزه را اعلام خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مراسم ۱۳ آبان روز شنبه در تمام شهرها و تعدادی از روستاها برگزار می‌شود. در مرکز استان راهپیمایی ۱۳ آبان ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان هفت تیر آغاز به سمت خیابان طالقانی و خیابان جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در اجتماع راهپیمایان مرکز کهگیلویه و بویراحمد سخنرانی خواهند کرد.

ملت ایران معلم مبارزه با زور و ظلم است

حجت الاسلام امید گنجه ای رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان باشت هم گفت: ۱۳ آبان ماه سال جاری راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همصدا با سراسر کشور در باشت نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این آیین در شهر باشت ساعت ۳۰/ ۸ صبح روز شنبه ١٣ آبان از چهار راه کتاب به سمت مصلی نماز جمعه شهرستان با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان باشت ادامه داد: یوم الله ١٣ آبان امسال با شعار " نظم نو جهانی با نسل آرمانی" و محوریت دفاع از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی با شکوه تمام برگزار می شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان باشت گفت: سخنران این مراسم در باشت مرادعلی پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد است.

حجت‌الاسلام گنجه ای خاطرنشان کرد: از عموم مردم همیشه در صحنه شهرستان باشت دعوت می‌کنیم با شرکت در این مراسم بار دیگر انزجار خود را از اسرائیل غاصب به تماشا بگذارند.

گنجه ای با اشاره به ضرورت همدلی با کودکان و نوجوانان غزه، با بیان اینکه محور مراسم دانش‌آموزان هستند و آن‌ها با هدیه عروسک‌هایی با مفهوم استکبارستیزی به کودکان مظلوم فلسطینی انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی نشان خواهند داد، خاطرنشان کرد: ملت ایران معلم مبارزه با زور و ظلم است. ۱۳ آبان روز اعلام برائت ما نسبت به ظلم آمریکا و استکبارجهانی است.

مسئولان در مراسمات و برنامه های فرهنگی در کنار مردم باشند

حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اهمیت روز ۱۳آبان امسال نسبت به سالهای گذشته به مسئله فلسطین و غزه اشاره و عنوان کرد: امروز مسلمان و غیرمسلمان در کنار مردم غزه قرار گرفتند و اگر کسی باشد که همصدا با مردم غزه نباشد قطعا با اسرائیل است.

وی افزود: هرکسی که انسانیت داشته باشد و این مقدار ظلم و کودک کشی را ببیند باید به فکر مردم غزه باشد و برای آنها سکوت را بشکند و در کنار آنها خود را ببیند و ما هم باید تمام تلاشمان را بکار بگیریم که وظیفه شرعی را انجام دهیم و امسال ۱۳ آبان را باشکوه برگزار کنیم و همه مسئولین و مردم در یوم‌الله ۱۳ آبان کنار هم قرار بگیرند.

امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: مدارس، مدیران مدارس، بسیج و پایگاه ها و ادارات کنار هم قرار بگیرند و با ظرفیت های مختلف بازار و اقشار مردمی کنار هم با وحدت مراسم ۱۳آبان را برگزار کنند زیرا مردم به مسئول به عنوان مسئول جمهوری اسلامی نگاه می کنند و باید در مراسمات و برنامه های فرهنگی در کنار مردم باشند.

حیدرخواه خواستار انعکاس مناسب این روز توسط رسانه ها شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha