دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عصر شعر زیتون

حوزه/ «عصر شعر زیتون» با حضور بانوان شاعر آیینی قم و طلاب شاعر جامعةالزهرا(س) و در حمایت از قدس شریف و کودکان بی‌پناه غزه برگزار می‌شود.

فهیمه نیک زاد، مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: این روزها که غبار سیاهی ظلم‌های رژیم صهیونیستی، چشم‌های دنیا را تار کرده است و رسانه‌های جهان، تصمیم به سکوت گرفته‌اند، هر حرکتی هرچند کوچک، شعاعی نورانی در دل این تاریکی‌ها ایجاد خواهد کرد.

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار کرد: این مرکز در راستای رسالت تخصصی خود، در زمینه آموزش‌های منجر به تولید محصول و نشر آثار هنری ادبی، پویش طوفان الاقصی را برگزار کرده که به لطف خداوند متعال، آثار ارزشمندی از سوی فراگیران و هنرمندان مرکز تولید شده است.

نیک زاد افزود: یکی از دیگر برنامه‌های ارزشمند این مرکز، برگزاری جلسه تخصصی «عصر شعر زیتون» است که با حضور بانوان شاعر آیینی استان قم و شاعران جوان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه تخصصی شاعرانه، علاوه بر شعر خوانی، بانوان متعهد و طلاب جوان در حمایت از قدس شریف و کودکان پی پناه غزه، نمایشگاهی از آثار تجسمی هنرمندان این مرکز برپا می‌کنند.

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: امید داریم این برنامه، شمع روشنی در ترویج فرهنگ نه گفتن به منطق و ادبیات ظلم در جهان باشد.

نیک زاد یادآور شد: به دلیل استقبال از جلسه‌های تخصصی شعر مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی، این برنامه همزمان به صورت برخط نیز، پخش خواهد شد.

وی افزود: از آنجا که تعداد شرکت کنندگان حضوری به صورت محدود برنامه‌ریزی شده است، اولویت با افرادی است که زودتر حضور خود را از طریق لینک https://courses.jz.ac.ir/course/13024-2/ ثبت کرده باشند.

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان : برای حضور برخط، محدودیتی تعریف نشده است و تمامی مشتاقان از سراسر ایران، امکان شرکت در این جلسه پر شور و شعور را دارند، اما ثبت حضور الزامی است.

نیک زاد در پایان گفت: علاقه مندان مشتاق می‌توانند با عضویت در کانال مرکز به نشانی https://eitaa.com/ama_jz در جریان تازه‌ترین برنامه‌های مرکز، قرار گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha