شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اردبیل

حوزه / قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها، با بیان اینکه استکبار از اسلام می‌ترسد، گفت: همه اینها در مقابل اقتدار اسلام زانو زده‌اند و از ایران می‌خواهند که ورود نکند.

به گزارش خبرگزاری حوزه اردبیل، جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون استان اردبیل، امروز با حضور قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها، حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در این مراسم با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین، اظهار داشت: اینکه اسرائیل زمین گیر شده، نشانه تدبیر جهان اسلام است و اسرائیلی که شعار نیل تا فرات سر می‌داد امروز در مرزهای فلسطین اشغالی محدود شده است.

وی با بیان اینکه استکبار از اسلام می‌ترسند، افزود: همه اینها در مقابل اقتدار اسلام زانو زده‌اند و از ایران می‌خواهند که ورود نکند.

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها گفت: شما سربازان اسلام باید در همه جهات آماده باشید، پیامبر فرموده‌اند: «علّموا اولادکم السباحة والرمایة» یعنی به فرزندان خود شنا و تیراندازی بیاموزید.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مقاومت حماس، اظهار کرد: همان طور که رهبری فرمودند حماس آنچنان سیلی زد که خودشان آتش بس را قبول خواهند کرد، این نشان عزت اسلام است.

تقدیر از جهادگران حوزوی و اجرای نمایش حرکات رزمی از جمله برنامه‌های این جشنواره بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha