جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در راهپیمایی۱۳آبان زنجان سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در زنجان حجت الاسلام علی ناصر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با سراسر کشور و طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته، راهپیمایی ۱۳ بهمن امسال در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر زنجان از چهارراه امیرکبیر تا میدان انقلاب از ساعت ۰۹:۳۰ آغاز می شود و سخنران مراسم نیز معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مردم شهرستان ابهر نیز از چهارراه امام حسین (ع) تا مسجد جامع از ساعت ۱۰ صبح و مردم خرمدره نیز از میدان امام حسین (ع) به سمت چهارراه قائم (عج) و مصلای نماز جمعه راهپیمایی خواهند کرد.

وی افزود: مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر قیدار از میدان شهدا تا میدان معلم (مزار مطهر شهدا) و در شهرستان سلطانیه نیز از مقابل مسجد فاطمة الزهرا(س) تا مزار شهدا از ساعت ۱۰ تعیین شده است.

حجت الاسلام ناصر گفت: شهروندان طارمی نیز در شهر آببر از میدان امام علی (ع) تا مصلای نماز جمعه از ساعت ۱۰ صبح و ماهنشانی ها نیز از مقابل مسجد ولی عصر (عج) و از پارک شهدای گمنام راهپیمایی خواهند کرد.

وی افزود: مسیر راهپیمایی این روز در شهر زرین آباد شهرستان ایجرود از مقابل سپاه ناحیه تا میعادگاه نماز جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha