دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست هم اندیشی

حوزه / امام جمعه شهرستان گچساران گفت: سازمان تبلیغات اسلامی مرجع فرهنگی برای تغذیه دینی و همچنین تبیین و تبلیغ معارف اسلامی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی منش امام جمعه شهرستان گچساران امروز در نشست هم اندیشی با رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، اظهار داشت: تلاش شود در تبلیغ و تبیین دین و فرهنگ ناب اسلامی سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، هدایت، سازمان دهی، پشتیبانی و نظارت به نحو مطلوب و احسن صورت گیرد.

امام جمعه گچساران گفت: سازمان تبلیغات با نیروی عظیمی از جمله روحانیت، هیئت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی که در اختیار دارد می‌تواند گام‌های بسیار پر خیر و برکتی را بردارد.

وی یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی مرجع فرهنگی برای تغذیه دینی و همچنین تبیین و تبلیغ معارف اسلامی در جامعه است.

حجت الاسلام هاشمی منش خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از رویش‌های پربرکت جمهوری اسلامی بوده که در فضاهای مختلف مذهبی و اجتماعی موفق عمل کرده است.

امام جمعه گچساران ادامه داد: فضاهایی مثل کانون‌های قرآن و هیئت‌های مذهبی به‌عنوان یک سرمایه در خدمت سازمان تبلیغات بوده و تکلیفی که به‌عهده این مجموعه است می‌تواند بزرگ‌ترین تحول را در جامعه ایجاد و باعث وحدت بیشتر بین مردم شود.

وی با اشاره به اینکه نهاد امامت جمعه از سازمان تبلیغات جدا نیست، اظهار کرد: سازمان تبلیغات می‌تواند از بازوهای توانمند امام جمعه باشد و با برنامه‌ریزی درست و نگاه عمیق به مسائل مذهبی و اجتماعی، گام‌های مؤثر و مفیدی برداشته شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha