دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار محمدرضا موحد

حوزه/ فرمانده سپاه قم گفت: از مسئولان و مدیران استان قم درخواست می‌کنم آن‌هایی که می‌توانند در این راستا کمکی داشته باشند و زمینه حضور و اشتغال نخبگان حاضر در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را فراهم کنند به میدان بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار محمدرضا موحد در حاشیه بازدید از رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در مجتمع امام خمینی (ره) در حال برگزاری است اظهار داشت: خدا را شاکر هستم که در پنجمین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قم حضور دارم از مسئولان قرارگاه فضای مجازی بسیج استان برای برگزاری چنین رویدادی تقدیر و تشکر می‌کنم. فرمانده سپاه استان قم افزود: بسیج فضای مجازی استان قم زمینه حضور این جوانان و نوجوانان را در این رویداد فراهم کرده است که هر سال نسبت به سال قبل برگزاری این رویداد در حال گسترش است هم از لحاظ کمیت و هم از لحاظ کیفیت شاهد رشد برگزاری این رویداد هستیم.

وی بیان داشت: با برخی از گروه‌ها و تیم‌های شرکت‌کننده در این رویداد به‌صورت مستقیم گفتگو داشتم خوشبختانه هم در بحث موضوع و هم در بحث کیفیت تولیدات شاهد رشد بودیم.

موحد ادامه داد: امیدواریم شاهد حضور نیروهای انقلابی در فضای مجازی جهت توسعه و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی باشیم و این نیروها در حال افزایش باشند. فرمانده سپاه استان قم عنوان داشت: از همین‌جا از مسئولان و مدیران استان قم درخواست می‌کنم آن‌هایی که می‌توانند در این راستا کمکی داشته باشند و زمینه حضور و اشتغال این عزیزان را فراهم کنند به میدان بیایند و آنجایی که نیاز به نرم‌افزار و نیاز به لوکیشن و بازی است از این جوانان و نخبه‌ها استفاده کنند تا از این ظرفیت موجود در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کمال بهره را ببریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha