دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه آبپخش

حوزه/ امام جمعه آبپخش گفت: امروز فلسطین میدان حق و باطل است و هر انسانی خود را طرفدار حق می‌داند، باید خودش را در کنار مردم مظلوم فلسطین ببیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام خداداد رضایی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر آبپخش، اظهار داشت: امروز فلسطین میدان حق و باطل است و هر انسانی خود را طرفدار حق می‌داند، باید خودش را در کنار مردم مظلوم فلسطین ببیند.

امام جمعه آبپخش افزود: باید با این باور در این جبهه خود را بدانیم و پیروزی حق را به یقین باور داشته باشیم و بدانیم که وعده خداوند متعال است.

حجت الاسلام رضایی ابراز کرد: راهبرد، پیروزی حق بر باطل است، مقام معظم رهبری فرمودند، شهادت کودکان و مردم دل را ـزرده می‌کند و پیروزی نهایی با ملت فلسطین است.

وی یادآور شد: جهان اسلام به این حقیقت توجه داشته باشد که مقاومت تنها راه پیروزی است، تنها بحث اسرائیل نیست، در این قضیه تعیین کننده آمریکا، فرانسه و انگلیس هستند و اگر کمک آمریکا نبود، اسرائیل در چند روز اول کارش تمام شده بود.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به روز دانش آموز و گرامیداشت این روز، یادآور شد: ائمه جماعت مسجد و همه اصحاب رسانه خود را مدافع حق بدانند و فردا در این مراسم شرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha