شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تبریز

حوزه/ سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، از عموم اقشار مختلف مردم خواست در این روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حضور به هم رسانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، از عموم اقشار مختلف مردم خواست در این روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حضور به هم رسانند.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم آبان روز شروع سقوط هیبت استکباری آمریکاست. امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

سیزدهم آبان ماه، یوم‌الله تجلی اراده و ایستادگی و مقاومت مقدس ملت در مصاف با استکبار جهانی است. گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموزان و دانشجویان شهید و غیوری که به تأسی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی؛ امام خمینی (ره) این روز را به یکی از مهم‌ترین روزهای عزت، سربلندی و پایداری در مقابل استکبار تبدیل کردند و هم اینک اقتدار عظیم حاصل از همان گفتمان استکبارستیزی و منطق مقاومت، معادلات منطقه و جهان را تغییر داده و مانع یکه‌تازی آمریکای جنایتکار در منطقه راهبردی غرب آسیا شده است.

آنچه در این برهه از زمان و در آستانه یوم الله سیزدهم آبان بیش از همه باید مورد توجه قرار گیرد این است که دشمنی استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای و هم پیمانان خبیث آنان با اسلام عزیز و امت اسلام و ملت ایران پایان نیافته بلکه جدی‌تر و عمیق‌تر نیز شده است.

امسال نیز ملت همیشه قهرمان ایران با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی همه جانبه و همیشگی خود از مردم مظلوم فلسطین و از گروه‌های مقاومت، بار دیگر جنایات گسترده رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه مردم غزه و کشتار کودکان، زنان و غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی و حمله به بیمارستان‌ها و کادر درمان را محکوم خواهند کرد.

سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی با همدستی آمریکای جنایتکار از مردم ولایی زنجان دعوت می‌نماید تا با حضور حماسی و شکوهمند در مراسم یوم الله ۱۳ آبان در سراسر کشور، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام و همراهی و همدردی خویش با ملت مقاوم و مظلوم غزه را اعلام نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha