شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
امام جمعه لاهرود
نماز جمعه لاهرود

حجت الاسلام حسن صفری خواستار حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان شد و گفت: این حضور برای نشان دادن انزجار از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه اردبیل، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌ های این هفته نماز جمعه بخش لاهرود که در جوار بارگاه امامزاده حضرت سید ابراهیم(ع) برگزار شد، گفت : حضور حماسی و حداکثری آحاد مختلف مردم در یوم ‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی لازم و ضروری است و این حضور مهم است و هیچ کس نباید در این راستا کم کاری کند.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان امسال متفاوت ‌تر از هر سال و باشکوه ‌تر برگزار شود تا تأثیرگذار باشد، افزود: همه آحاد مردم، اقشار و گروه‌ها، ادارات و ارگان‌ها، اصناف و بازاریان وظیفه دارند در کنار دانشجویان و دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنند و همه باید در راستای مسئله فلسطین و غزه فریاد بکشیم و همه نفرت و کینه خود را بر سر اسرائیل خالی کنیم و انزجار خود را از جنایت‌ های استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی اعلام کنیم.

امام جمعه لاهرود با اشاره به اینکه موضع و حضور ملت ایران در دنیا تأثیرگذار است، بیان کرد: مردم ولایی منطقه لاهرود بار دیگر با حضور در این رویداد به دنیا ثابت می‌کنند پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha